Může Suzuki Jimny vyhrát "přetahovanou" s Mercedesem-AMG G 63?
8
/
34
Prohlédnout znovu
Může Suzuki Jimny vyhrát "přetahovanou" s Mercedesem-AMG G 63?
Ilustrační foto
|
carwow
Suzuki Jimny
|
acz
Díky širší karoserii se vpředu sedí pohodlněji, stále jste však hodně nalepeni na dveřích. Volant lze nastavovat pouze výškově a pozice za ním je trochu kompromisní.
|
acz
Interiér nadále vyznává jednoduché tvary, díky dotykové obrazovce a volantu ze swiftu ale působí daleko moderněji
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Připojitelný pohon všech kol a případně i redukce se řadí napřímo páčkou mezi sedadly
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny24
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
Suzuki Jimny
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem