Na jeden den automechanikem: Diagnostika? Závadu najdou jen vyvolení
2
/
50
Prohlédnout znovu
Na jeden den automechanikem: Diagnostika? Závadu najdou jen vyvolení
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nejsložitější je podle jedenačtyřicetiletého Romana Svobody odhalit na diagnostice pozadí hluků a vibrací
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vůz by měl být při diagnostice napojený na podpůrný zdroj (červený a černý kabel) k udržení napětí v síti vozidla
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bez dostatečných zkušeností je prý diagnostik podle jedenašedesátiletého Jana Vláčila (vpravo) absolutně mimo
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Součástí práce automechanika diagnostika je i seřizování světlometů na regloskopu, což jsem si také osahal na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Komunikace se zákazníky prostřednictvím krátkých videí informujících o stavu vozidla je prý stále oblíbenější
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Za displejem toughbooku nebo počítače jedenačtyřicetiletý Svoboda tráví v práci až sedmdesát procent času
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid