Na jeden den automechanikem: Diagnostika? Závadu najdou jen vyvolení
39
/
50
Prohlédnout znovu
Na jeden den automechanikem: Diagnostika? Závadu najdou jen vyvolení
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nejsložitější je podle jedenačtyřicetiletého Romana Svobody odhalit na diagnostice pozadí hluků a vibrací
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vůz by měl být při diagnostice napojený na podpůrný zdroj (červený a černý kabel) k udržení napětí v síti vozidla
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bez dostatečných zkušeností je prý diagnostik podle jedenašedesátiletého Jana Vláčila (vpravo) absolutně mimo
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Součástí práce automechanika diagnostika je i seřizování světlometů na regloskopu, což jsem si také osahal na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Komunikace se zákazníky prostřednictvím krátkých videí informujících o stavu vozidla je prý stále oblíbenější
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Za displejem toughbooku nebo počítače jedenačtyřicetiletý Svoboda tráví v práci až sedmdesát procent času
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift
Land Rover Defender dostal hrstku novinek. Verze 130 teď nabídne i luxusní křesla vzadu
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu