Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Nejsložitější je podle jedenačtyřicetiletého Romana Svobody odhalit na diagnostice pozadí hluků a vibrací|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Vůz by měl být při diagnostice napojený na podpůrný zdroj (červený a černý kabel) k udržení napětí v síti vozidla|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Bez dostatečných zkušeností je prý diagnostik podle jedenašedesátiletého Jana Vláčila (vpravo) absolutně mimo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Součástí práce automechanika diagnostika je i seřizování světlometů na regloskopu, což jsem si také osahal na vlastní kůži|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Komunikace se zákazníky prostřednictvím krátkých videí informujících o stavu vozidla je prý stále oblíbenější|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Za displejem toughbooku nebo počítače jedenačtyřicetiletý Svoboda tráví v práci až sedmdesát procent času|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek