Na jeden den automechanikem: Diagnostika? Závadu najdou jen vyvolení
6
/
50
Prohlédnout znovu
Na jeden den automechanikem: Diagnostika? Závadu najdou jen vyvolení
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nejsložitější je podle jedenačtyřicetiletého Romana Svobody odhalit na diagnostice pozadí hluků a vibrací
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vůz by měl být při diagnostice napojený na podpůrný zdroj (červený a černý kabel) k udržení napětí v síti vozidla
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bez dostatečných zkušeností je prý diagnostik podle jedenašedesátiletého Jana Vláčila (vpravo) absolutně mimo
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Součástí práce automechanika diagnostika je i seřizování světlometů na regloskopu, což jsem si také osahal na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Komunikace se zákazníky prostřednictvím krátkých videí informujících o stavu vozidla je prý stále oblíbenější
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Za displejem toughbooku nebo počítače jedenačtyřicetiletý Svoboda tráví v práci až sedmdesát procent času
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem