Na jeden den automechanikem: Diagnostika? Závadu najdou jen vyvolení
8
/
50
Prohlédnout znovu
Na jeden den automechanikem: Diagnostika? Závadu najdou jen vyvolení
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nejsložitější je podle jedenačtyřicetiletého Romana Svobody odhalit na diagnostice pozadí hluků a vibrací
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vůz by měl být při diagnostice napojený na podpůrný zdroj (červený a černý kabel) k udržení napětí v síti vozidla
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bez dostatečných zkušeností je prý diagnostik podle jedenašedesátiletého Jana Vláčila (vpravo) absolutně mimo
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Součástí práce automechanika diagnostika je i seřizování světlometů na regloskopu, což jsem si také osahal na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Komunikace se zákazníky prostřednictvím krátkých videí informujících o stavu vozidla je prý stále oblíbenější
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Za displejem toughbooku nebo počítače jedenačtyřicetiletý Svoboda tráví v práci až sedmdesát procent času
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jeden den automechanikem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí nový tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste! A zájem taky
Chcete přespat v muzeu Ferrari v Maranellu? Airbnb nabízí postel vedle vítězných formulí
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...