Na motorku ural nedá dopustit: Po jedenácti letech jako nový

1/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ural T TWD
    Ural T TWD| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Za jedenáct let David ujel na stroji přes pětadvacet tisíc kilometrů
    Za jedenáct let David ujel na stroji přes pětadvacet tisíc kilometrů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ural T TWD
    Ural T TWD| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ural T TWD
    Ural T TWD| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ural T TWD
    Ural T TWD| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ural T TWD
    Ural T TWD| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ural T TWD
    Ural T TWD| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ural T TWD
    Ural T TWD| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ural T TWD
    Ural T TWD| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Čtyřicetikoňový motor má jen 57 Nm, pro pohyb s lodičkou to ale bohatě stačí
    Čtyřicetikoňový motor má jen 57 Nm, pro pohyb s lodičkou to ale bohatě stačí| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ural T TWD
    Ural T TWD| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ural T TWD
    Ural T TWD| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Pohon přípojného vozíku se zapíná ručně pákou, ale smí se to jen v měkkém terénu
    Pohon přípojného vozíku se zapíná ručně pákou, ale smí se to jen v měkkém terénu| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Všechny brzdy jsou dnes Brembo, na sidecaru se používá hlavně nožní, která má větší účinnost
    Všechny brzdy jsou dnes Brembo, na sidecaru se používá hlavně nožní, která má větší účinnost| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ural T TWD
    Ural T TWD| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ural T TWD
    Ural T TWD| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Lopatka a náhradní kolo se dodávají se strojem jako standardní součást
    Lopatka a náhradní kolo se dodávají se strojem jako standardní součást| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • V Rusku se motocykly se sidecarem používají jako nákladní vozidla, hodí se proto bytelná zahrádka
    V Rusku se motocykly se sidecarem používají jako nákladní vozidla, hodí se proto bytelná zahrádka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Sedlo k dlouhým jízdám zrovna nevybízí, kupodivu je ale celkem pohodlné a odpružené
    Sedlo k dlouhým jízdám zrovna nevybízí, kupodivu je ale celkem pohodlné a odpružené| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Do spáry mezi podlahou lodičky a její karoserií pravidelně mladý majitel vtlačuje vosk, protože jde o oblíbené místo koroze
    Do spáry mezi podlahou lodičky a její karoserií pravidelně mladý majitel vtlačuje vosk, protože jde o oblíbené místo koroze| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Ural T TWD
Za jedenáct let David ujel na stroji přes pětadvacet tisíc kilometrů
Ural T TWD
Ural T TWD
Ural T TWD
Ural T TWD
Ural T TWD
Ural T TWD
Ural T TWD
Čtyřicetikoňový motor má jen 57 Nm, pro pohyb s lodičkou to ale bohatě stačí
Ural T TWD
Ural T TWD
Pohon přípojného vozíku se zapíná ručně pákou, ale smí se to jen v měkkém terénu
Všechny brzdy jsou dnes Brembo, na sidecaru se používá hlavně nožní, která má větší účinnost
Ural T TWD
Ural T TWD
Lopatka a náhradní kolo se dodávají se strojem jako standardní součást
V Rusku se motocykly se sidecarem používají jako nákladní vozidla, hodí se proto bytelná zahrádka
Sedlo k dlouhým jízdám zrovna nevybízí, kupodivu je ale celkem pohodlné a odpružené
Do spáry mezi podlahou lodičky a její karoserií pravidelně mladý majitel vtlačuje vosk, protože jde o oblíbené místo koroze