Na motorku ural nedá dopustit: Po jedenácti letech jako nový
6
/
20
Prohlédnout znovu
Na motorku ural nedá dopustit: Po jedenácti letech jako nový
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Za jedenáct let David ujel na stroji přes pětadvacet tisíc kilometrů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Čtyřicetikoňový motor má jen 57 Nm, pro pohyb s lodičkou to ale bohatě stačí
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pohon přípojného vozíku se zapíná ručně pákou, ale smí se to jen v měkkém terénu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Všechny brzdy jsou dnes Brembo, na sidecaru se používá hlavně nožní, která má větší účinnost
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lopatka a náhradní kolo se dodávají se strojem jako standardní součást
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
V Rusku se motocykly se sidecarem používají jako nákladní vozidla, hodí se proto bytelná zahrádka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Sedlo k dlouhým jízdám zrovna nevybízí, kupodivu je ale celkem pohodlné a odpružené
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Do spáry mezi podlahou lodičky a její karoserií pravidelně mladý majitel vtlačuje vosk, protože jde o oblíbené místo koroze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu