Na motorku ural nedá dopustit: Po jedenácti letech jako nový
7
/
20
Prohlédnout znovu
Na motorku ural nedá dopustit: Po jedenácti letech jako nový
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Za jedenáct let David ujel na stroji přes pětadvacet tisíc kilometrů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Čtyřicetikoňový motor má jen 57 Nm, pro pohyb s lodičkou to ale bohatě stačí
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pohon přípojného vozíku se zapíná ručně pákou, ale smí se to jen v měkkém terénu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Všechny brzdy jsou dnes Brembo, na sidecaru se používá hlavně nožní, která má větší účinnost
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ural T TWD
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lopatka a náhradní kolo se dodávají se strojem jako standardní součást
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
V Rusku se motocykly se sidecarem používají jako nákladní vozidla, hodí se proto bytelná zahrádka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Sedlo k dlouhým jízdám zrovna nevybízí, kupodivu je ale celkem pohodlné a odpružené
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Do spáry mezi podlahou lodičky a její karoserií pravidelně mladý majitel vtlačuje vosk, protože jde o oblíbené místo koroze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz