Škoda Popular 995 Typ 937|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Laurinka BSC z roku 1908 je jednou z nejstarších dochovaných, přestože vzniklo jen 12 kusů. Také si zahrála ve filmu Dědeček automobil.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Nahlédnutí do renovační dílny baví hlavně tatínky. Také bychom rádi přiložili ruku k dílu, ale je to jen na ukázku.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic z roku 1935 stála na centrální rouře, která současně plnila funkci palivové nádrže. Převodovka je vybavena předvolbou. Jediný vyrobený exemplář se kupodivu dochoval na Slovensku, byť byl přetřen štětcem. Podobnost s Tatrou 77 ze stejné doby je určitě „čistě náhodná“.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Prototyp Vision C už v roce 2014 odhaloval podobu současného superbu. Poháněla ho přitom jen čtrnáctistovka o výkonu 81 kW.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Ve čtyřpatrové galerii se mimořádně představují modely, které se obvykle ukrývají ve tmě depozitáře|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Třídveřový favorit jako model 783 vznikl bohužel v jediném kusu, stejně jako čtyřdveřový kabriolet Tremp. Sedan odvozený od favoritu ve dvou kusech.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Model 760 ID ukazuje představu z roku 1973 o dalším vývoji značky. Bohužel nevyšla.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Hned po vstupu do expozice se možná vyděsíte představou aut budoucnosti. Firma tím nepochybně říká, že nezůstala v minulosti a dívá se dopředu.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek