Prohlédněte si prototypy a sportovní vozy z depozitáře Škoda Muzea

1/48
Přehled fotografií
Zavřít
  • Video placeholder
    Depozitář Škoda Muzeum| Zdroj: Škoda
  • Depozitář Škoda Muzeum
    Depozitář Škoda Muzeum| Zdroj: Škoda
  • Depozitář Škoda Muzeum
    Depozitář Škoda Muzeum| Zdroj: Škoda
  • Depozitář Škoda Muzeum
    Depozitář Škoda Muzeum| Zdroj: Škoda
  • Depozitář Škoda Muzeum
    Depozitář Škoda Muzeum| Zdroj: Škoda
  • Depozitář Škoda Muzeum
    Depozitář Škoda Muzeum| Zdroj: Škoda
  • Depozitář Škoda Muzeum
    Depozitář Škoda Muzeum| Zdroj: Škoda
  • Depozitář Škoda Muzeum
    Depozitář Škoda Muzeum| Zdroj: Škoda
  • Depozitář Škoda Muzeum
    Depozitář Škoda Muzeum| Zdroj: Škoda
  • Depozitář Škoda Muzeum
    Depozitář Škoda Muzeum| Zdroj: Škoda
  • Depozitář Škoda Muzeum
    Depozitář Škoda Muzeum| Zdroj: Škoda
  • Škoda Vision S
    Škoda Vision S| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Popular 995 Typ 937
    Škoda Popular 995 Typ 937| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Laurinka BSC z roku 1908 je jednou z nejstarších dochovaných, přestože vzniklo jen 12 kusů. Také si zahrála ve filmu Dědeček automobil.
    Laurinka BSC z roku 1908 je jednou z nejstarších dochovaných, přestože vzniklo jen 12 kusů. Také si zahrála ve filmu Dědeček automobil.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Nahlédnutí do renovační dílny baví hlavně tatínky. Také bychom rádi přiložili ruku k dílu, ale je to jen na ukázku.
    Nahlédnutí do renovační dílny baví hlavně tatínky. Také bychom rádi přiložili ruku k dílu, ale je to jen na ukázku.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 935 Dynamic z roku 1935 stála na centrální rouře, která současně plnila funkci palivové nádrže. Převodovka je vybavena předvolbou. Jediný vyrobený exemplář se kupodivu dochoval na Slovensku, byť byl přetřen štětcem. Podobnost s Tatrou 77 ze stejné doby je určitě „čistě náhodná“.
    Škoda 935 Dynamic z roku 1935 stála na centrální rouře, která současně plnila funkci palivové nádrže. Převodovka je vybavena předvolbou. Jediný vyrobený exemplář se kupodivu dochoval na Slovensku, byť byl přetřen štětcem. Podobnost s Tatrou 77 ze stejné doby je určitě „čistě náhodná“.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 935 Dynamic
    Škoda 935 Dynamic| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 935 Dynamic
    Škoda 935 Dynamic| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 935 Dynamic
    Škoda 935 Dynamic| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 935 Dynamic
    Škoda 935 Dynamic| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 935 Dynamic
    Škoda 935 Dynamic| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 935 Dynamic
    Škoda 935 Dynamic| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 935 Dynamic
    Škoda 935 Dynamic| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Prototyp Vision C už v roce 2014 odhaloval podobu současného superbu. Poháněla ho přitom jen čtrnáctistovka o výkonu 81 kW.
    Prototyp Vision C už v roce 2014 odhaloval podobu současného superbu. Poháněla ho přitom jen čtrnáctistovka o výkonu 81 kW.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ve čtyřpatrové galerii se mimořádně představují modely, které se obvykle ukrývají ve tmě depozitáře
    Ve čtyřpatrové galerii se mimořádně představují modely, které se obvykle ukrývají ve tmě depozitáře| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Třídveřový favorit jako model 783 vznikl bohužel v jediném kusu, stejně jako čtyřdveřový kabriolet Tremp. Sedan odvozený od favoritu ve dvou kusech.
    Třídveřový favorit jako model 783 vznikl bohužel v jediném kusu, stejně jako čtyřdveřový kabriolet Tremp. Sedan odvozený od favoritu ve dvou kusech.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Model 760 ID ukazuje představu z roku 1973 o dalším vývoji značky. Bohužel nevyšla.
    Model 760 ID ukazuje představu z roku 1973 o dalším vývoji značky. Bohužel nevyšla.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Výstava k výročí 125 let Škody Auto
    Výstava k výročí 125 let Škody Auto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hned po vstupu do expozice se možná vyděsíte představou aut budoucnosti. Firma tím nepochybně říká, že nezůstala v minulosti a dívá se dopředu.
    Hned po vstupu do expozice se možná vyděsíte představou aut budoucnosti. Firma tím nepochybně říká, že nezůstala v minulosti a dívá se dopředu.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Depozitář Škoda Muzeum
Depozitář Škoda Muzeum
Depozitář Škoda Muzeum
Depozitář Škoda Muzeum
Depozitář Škoda Muzeum
Depozitář Škoda Muzeum
Depozitář Škoda Muzeum
Depozitář Škoda Muzeum
Depozitář Škoda Muzeum
Depozitář Škoda Muzeum
Depozitář Škoda Muzeum
Škoda Vision S
Škoda Popular 995 Typ 937
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Laurinka BSC z roku 1908 je jednou z nejstarších dochovaných, přestože vzniklo jen 12 kusů. Také si zahrála ve filmu Dědeček automobil.
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Nahlédnutí do renovační dílny baví hlavně tatínky. Také bychom rádi přiložili ruku k dílu, ale je to jen na ukázku.
Škoda 935 Dynamic z roku 1935 stála na centrální rouře, která současně plnila funkci palivové nádrže. Převodovka je vybavena předvolbou. Jediný vyrobený exemplář se kupodivu dochoval na Slovensku, byť byl přetřen štětcem. Podobnost s Tatrou 77 ze stejné doby je určitě „čistě náhodná“.
Škoda 935 Dynamic
Škoda 935 Dynamic
Škoda 935 Dynamic
Škoda 935 Dynamic
Škoda 935 Dynamic
Škoda 935 Dynamic
Škoda 935 Dynamic
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Prototyp Vision C už v roce 2014 odhaloval podobu současného superbu. Poháněla ho přitom jen čtrnáctistovka o výkonu 81 kW.
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Ve čtyřpatrové galerii se mimořádně představují modely, které se obvykle ukrývají ve tmě depozitáře
Třídveřový favorit jako model 783 vznikl bohužel v jediném kusu, stejně jako čtyřdveřový kabriolet Tremp. Sedan odvozený od favoritu ve dvou kusech.
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Model 760 ID ukazuje představu z roku 1973 o dalším vývoji značky. Bohužel nevyšla.
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
Hned po vstupu do expozice se možná vyděsíte představou aut budoucnosti. Firma tím nepochybně říká, že nezůstala v minulosti a dívá se dopředu.