Na Vespě GTS 125 k Baltu|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Téměř na břehu moře je už ukazatel do Prahy. Šest set deset kilometrů se dá na vespě zvládnout za jeden den.|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Polsko je plné lesních parkovišť. I my jsme tu občas protáhli kosti. Ideální nápad ale i pro houbaře.|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Na Vespě GTS 125 k Baltu|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
U Świebodzinu stojí 52 metrů vysoká socha Ježíše. Slouží jako vysílač mobilního signálu.|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Cesty po celém Polsku pak lemují spousty křížů a božích muk.|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Štětín za posledních pár let prokoukl, dnes jde o čisté a upravené město|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Most přes Vartu v severopolském městě Gorzów Wielkopolski|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Na Vespě GTS 125 k Baltu|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Pláže u Baltu. Na jedné z nich se můžete opalovat půlkou těla v Německu a druhou v Polsku.|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Škoda že tohle u českých benzinek nemají. Zapiekanky chutnají mnohem lépe než to, co dostaneme v ČR.|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Na Vespě GTS 125 k Baltu|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Ze Svinoústí je možné jet trajektem až do Švédska. My se svezli jen městským trajektem přes mořskou zátoku.|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Na Vespě GTS 125 k Baltu|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Na Vespě GTS 125 k Baltu|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Polská pobřežní hlídka. Jen jsme nepotkali žádnou Pamelu Anderson v červených plavkách.|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
I v Polsku označují u silnic místa, kde míjíte poledník. Toto je u města Maszewo.|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
V Polsku neplatíte v žádné restauraci přímo číšníkovi, ale dáváte peníze do obálky nebo desek, ve kterých vám přinesli účet.|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík
Prozkoumali jsme i práci našich polských kolegů|
Zdroj: Svět Motorů/Martin Karlík