Design je dílem Maartena De Bruijneho, vzorem jeho vlastní projekt Silvestris V8|
Zdroj: Auto Bild
Spyker C8|
Zdroj: Auto Bild
Na snímku je dobře patrná ikonická konstrukce řadicí páky|
Zdroj: Auto Bild
Spyker C8|
Zdroj: Auto Bild
Materiály a detaily jsou perfektní, na provedení ale občas nějakou pihu najdete|
Zdroj: Auto Bild
Spykery dnes exkluzivitou konkurují vozům Pagani, Koenigsegg nebo Bugatti|
Zdroj: Auto Bild
Spyker C8 je dlouhý jen 4,19 metru|
Zdroj: Auto Bild
Pozdější vozy dostaly osvětlení od značky Hella|
Zdroj: Auto Bild
Motor V8 4.2 původně sloužil v Audi S8, v nizozemských vozech se výkon atmosférické jednotky dostal nad 400 koní|
Zdroj: Auto Bild
Podvozek byl vyvinutý přímo Spykerem. Brzdy nesou značku AP Racing, jsou tedy nepokrytě závodní.|
Zdroj: Auto Bild
Filigránská kola z hořčíku byla později nahrazena jednoduššími|
Zdroj: Auto Bild
Vozy se vždy pyšnily krásnými zrcátky vypulírovanými do vysokého lesku|
Zdroj: Auto Bild
Spyker C8 Laviolette s interiérem plným kůže a hliníku|
Zdroj: Auto Bild
Za úspěšnou firmou stála původně jen snaha vyrobit originální volant|
Zdroj: Auto Bild
Malý showroom ukazuje pouze výjimečné kousky|
Zdroj: Auto Bild
Vpravo volant od značky Lotus, uprostřed ikonický vrtulový, vlevo původní forma pro něj|
Zdroj: Auto Bild
Na snímku auta z filmu Genevieve, úsměvného snímku popisujícího dobrodružství dvou posádek v závodě Londýn-Brighton. Název filmu dal model Darracq z roku 1904, druhý pár sedlal vůz Spyker z roku 1905 (vpravo).|
Zdroj: Auto Bild