Nádherný Spyker C8 si dnes málokdo vybaví. Tento byl láska na první pohled

11/18
Přehled fotografií
Zavřít
  • Design je dílem Maartena De Bruijneho, vzorem jeho vlastní projekt Silvestris V8
    Design je dílem Maartena De Bruijneho, vzorem jeho vlastní projekt Silvestris V8| Zdroj: Auto Bild
  • Spyker C8
    Spyker C8| Zdroj: Auto Bild
  • Na snímku je dobře patrná ikonická konstrukce řadicí páky
    Na snímku je dobře patrná ikonická konstrukce řadicí páky| Zdroj: Auto Bild
  • Spyker C8
    Spyker C8| Zdroj: Auto Bild
  • Materiály a detaily jsou perfektní, na provedení ale občas nějakou pihu najdete
    Materiály a detaily jsou perfektní, na provedení ale občas nějakou pihu najdete| Zdroj: Auto Bild
  • Spykery dnes exkluzivitou konkurují vozům Pagani, Koenigsegg nebo Bugatti
    Spykery dnes exkluzivitou konkurují vozům Pagani, Koenigsegg nebo Bugatti| Zdroj: Auto Bild
  • Spyker C8 je dlouhý jen 4,19 metru
    Spyker C8 je dlouhý jen 4,19 metru| Zdroj: Auto Bild
  • Pozdější vozy dostaly osvětlení od značky Hella
    Pozdější vozy dostaly osvětlení od značky Hella| Zdroj: Auto Bild
  • Motor V8 4.2 původně sloužil v Audi S8, v nizozemských vozech se výkon atmosférické jednotky dostal nad 400 koní
    Motor V8 4.2 původně sloužil v Audi S8, v nizozemských vozech se výkon atmosférické jednotky dostal nad 400 koní| Zdroj: Auto Bild
  • Podvozek byl vyvinutý přímo Spykerem. Brzdy nesou značku AP Racing, jsou tedy nepokrytě závodní.
    Podvozek byl vyvinutý přímo Spykerem. Brzdy nesou značku AP Racing, jsou tedy nepokrytě závodní.| Zdroj: Auto Bild
  • Filigránská kola z hořčíku byla později nahrazena jednoduššími
    Filigránská kola z hořčíku byla později nahrazena jednoduššími| Zdroj: Auto Bild
  • Vozy se vždy pyšnily krásnými zrcátky vypulírovanými do vysokého lesku
    Vozy se vždy pyšnily krásnými zrcátky vypulírovanými do vysokého lesku| Zdroj: Auto Bild
  • Spyker C8 Laviolette s interiérem plným kůže a hliníku
    Spyker C8 Laviolette s interiérem plným kůže a hliníku| Zdroj: Auto Bild
  • Za úspěšnou firmou stála původně jen snaha vyrobit originální volant
    Za úspěšnou firmou stála původně jen snaha vyrobit originální volant| Zdroj: Auto Bild
  • Malý showroom ukazuje pouze výjimečné kousky
    Malý showroom ukazuje pouze výjimečné kousky| Zdroj: Auto Bild
  • Vpravo volant od značky Lotus, uprostřed ikonický vrtulový, vlevo původní forma pro něj
    Vpravo volant od značky Lotus, uprostřed ikonický vrtulový, vlevo původní forma pro něj| Zdroj: Auto Bild
  • Na snímku auta z filmu Genevieve, úsměvného snímku popisujícího dobrodružství dvou posádek v závodě Londýn-Brighton. Název filmu dal model Darracq z roku 1904, druhý pár sedlal vůz Spyker z roku 1905 (vpravo).
    Na snímku auta z filmu Genevieve, úsměvného snímku popisujícího dobrodružství dvou posádek v závodě Londýn-Brighton. Název filmu dal model Darracq z roku 1904, druhý pár sedlal vůz Spyker z roku 1905 (vpravo).| Zdroj: Auto Bild
  • Spyker C8
    Spyker C8| Zdroj: Auto Bild
Design je dílem Maartena De Bruijneho, vzorem jeho vlastní projekt Silvestris V8
Spyker C8
Na snímku je dobře patrná ikonická konstrukce řadicí páky
Spyker C8
Materiály a detaily jsou perfektní, na provedení ale občas nějakou pihu najdete
Spykery dnes exkluzivitou konkurují vozům Pagani, Koenigsegg nebo Bugatti
Spyker C8 je dlouhý jen 4,19 metru
Pozdější vozy dostaly osvětlení od značky Hella
Motor V8 4.2 původně sloužil v Audi S8, v nizozemských vozech se výkon atmosférické jednotky dostal nad 400 koní
Podvozek byl vyvinutý přímo Spykerem. Brzdy nesou značku AP Racing, jsou tedy nepokrytě závodní.
Filigránská kola z hořčíku byla později nahrazena jednoduššími
Vozy se vždy pyšnily krásnými zrcátky vypulírovanými do vysokého lesku
Spyker C8 Laviolette s interiérem plným kůže a hliníku
Za úspěšnou firmou stála původně jen snaha vyrobit originální volant
Malý showroom ukazuje pouze výjimečné kousky
Vpravo volant od značky Lotus, uprostřed ikonický vrtulový, vlevo původní forma pro něj
Na snímku auta z filmu Genevieve, úsměvného snímku popisujícího dobrodružství dvou posádek v závodě Londýn-Brighton. Název filmu dal model Darracq z roku 1904, druhý pár sedlal vůz Spyker z roku 1905 (vpravo).
Spyker C8