Nadšenec navrhl nový Nissan 300ZX. Jak se vám líbí?
26
/
26
Prohlédnout znovu
Nadšenec navrhl nový Nissan 300ZX. Jak se vám líbí?
1989 Nissan 300ZX Redesign
|
TheSketchMonkey
1989 Nissan 300ZX Redesign
|
TheSketchMonkey
1989 Nissan 300ZX Redesign
|
TheSketchMonkey
1989 Nissan 300ZX Redesign
|
TheSketchMonkey
1989 Nissan 300ZX Redesign
|
TheSketchMonkey
1989 Nissan 300ZX Redesign
|
TheSketchMonkey
1989 Nissan 300ZX Redesign
|
TheSketchMonkey
1989 Nissan 300ZX Redesign
|
TheSketchMonkey
Druhá generace Z32 byla pokračováním Z31, byla ale ještě výkonnější a využívala pokročilejší technologie.
|
Nissan
Karoserie Z32 byla proti předchůdci Z31 širší a zaoblenější, součinitel odporu vzduchu se nepatrně zvýšil z 0,30 na 0,31.
|
Nissan
Naprostá většina modelů Z32 se dodávala standardně s odnímatelnými průhlednými střešními panely T-Top.
|
Nissan
Po odejmutí střešních panelů byla jízda v Nissanu 300ZX Z32 podobná jízdě v kabrioletu.
|
Nissan
Čtveřice zadních světel byla umístěna v černě zbarveném oválu a zadní víko se zadním oknem se zvedalo nahoru.
|
Nissan
Motor V6 přeplňovaný dvěma turbodmychadly Garrett AiResearch T-25 dával maximální výkon 268 koní.
|
Nissan
Podvozek kupé 300ZX Z32 vycházel z verze Z31. Měl nezávislé zavěšení předních kol a zadní nápravu s vlečenými rameny a vinutými pružinami.
|
Nissan
V luxusním interiéru Nissanu 300ZX Z32 nechyběla kožená sedadla a čtveřice ručkových přístrojů před volantem.
|
Nissan
Kupé SR-71 mělo větší turbodmychadla Garrett, elektroniku HKS a karosářské doplňky Kaminari.
|
Amino
Ve srovnání se Z31 měl Z32 pevné obdélníkové světlomety (bez vyklápění) a jinak tvarovaná boční okna za dveřmi.
|
Nissan
Zadní víko se spolu se zadním oknem a celou horní částí zadních blatníků včetně spoileru zvedalo nahoru.
|
Nissan
Od roku 1991 se prodávala dvoumístná verze Slicktop s pevnou střechou bez odnímatelných střešních panelů.
|
Nissan
Upravená závodní verze Slicktopu Z32 s rozšířenými podběhy kol a zvětšeným otvorem na přídi k chlazení motoru.
|
Youtube
Nissan 300ZX Z32 se nabízel se dvěma rozvory náprav: 2450 a 2570 mm. Vozy s kratším rozvorem byly dvoumístné a kupé s delším rozvorem bylo čtyřmístné (2+2).
|
Nissan
Tento bílý Nissan 300ZX Z32 vyfotografoval autor článku na parkovišti v kanadské Kelowně (Britská Kolumbie).
|
Karel Haas
V malém počtu se vyráběly dvoumístné kabriolety, jejichž konverzi z kupé prováděla americká firma ASC z Warrenu (Michigan).
|
ASC
Tento Nissan 300ZX ze závodního týmu Clayton Cunningham Racing vyhrál v roce 1994 24hodinový závod v Daytoně.
|
Nissan
Nástupcem Nissanu 300ZX Z32 se stal od roku 2002 Nissan 350Z (Z33), pátá generace řady Z.
|
Nissan
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Online: Velká cena Miami 2024
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...