Nahlédněte s námi do chystaného muzea starých škodovek. Láká na nejednu raritu
11
/
73
Prohlédnout znovu
Nahlédněte s námi do chystaného muzea starých škodovek. Láká na nejednu raritu
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia první generace v prodloužené verzi pro úřad vlády. Vozila i tehdejšího premiéra Miloše Zemana
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Superb druhé generace se šestiválcem a vládní historií. Zažil prezidenty Klausa a Zemana
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Superb druhé generace se šestiválcem a vládní historií. Zažil prezidenty Klausa a Zemana
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia první generace v prodloužené verzi pro úřad vlády a Škoda Superb druhé generace se šestiválcem
|
auto.cz/David Rajdl
Jedna z prvních verzí užitkového vozu Škoda Beta na základech Favoritu
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Doprovodná Škoda 120 L
|
auto.cz/David Rajdl
Doprovodná Škoda 120 L
|
auto.cz/David Rajdl
Doprovodná Škoda 120 L
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia RS WRC Edition a v pozadí tréninkový vůz Armina Schwarze a Romana Kresty
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 110 R z roku 1969 pro L.I. Brežněva. Ten však dárek odmítl a vůz se vrátil zpět k nám
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 450
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 450
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 450
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 450
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 450
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 kombi
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 kombi
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 kombi
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 sedan
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 sedan
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 sedan
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 sedan
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Vozy továrního dánského týmu Škoda Motorsport
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1978
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 LR/H, jeden ze dvou prototypů pro skupinu S
|
auto.cz/David Rajdl
Okruhová verze Škody Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 R/H, která podle dobového testu Světa motorů jezdila až 265 km/h
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid 130 L v úpravě Sport od německého dealera
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Tudor v provedení STW, která se kvůli clu vyvážela do Finska jako užitkový vůz. Uvnitř však byla již z výroby připravena sada pro přestavbu na osobní automobil.
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Tudor v provedení STW
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Tudor v provedení STW
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Tudor v provedení STW
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid 135 RiC s nájezdem jen několik desítek kilometrů. Zároveň jeden z mála kusů s elektronickým vstřikováním, katalyzátorem a lambda sondou
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid 135 RiC s nájezdem jen několik desítek kilometrů. Zároveň jeden z mála kusů s elektronickým vstřikováním, katalyzátorem a lambda sondou
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Spartak 445
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Spartak 445
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 1201 coby dodávka
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit, druhý vyrobený kus ověřovací série. Jméno Favorit se do názvu nakonec nedostalo, 990 se změnilo na 1000 MB
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Pořád nevíte kam letos na dovolenou? Máme skvělý tip