Nahlédněte s námi do chystaného muzea starých škodovek. Láká na nejednu raritu
34
/
73
Prohlédnout znovu
Nahlédněte s námi do chystaného muzea starých škodovek. Láká na nejednu raritu
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia první generace v prodloužené verzi pro úřad vlády. Vozila i tehdejšího premiéra Miloše Zemana
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Superb druhé generace se šestiválcem a vládní historií. Zažil prezidenty Klausa a Zemana
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Superb druhé generace se šestiválcem a vládní historií. Zažil prezidenty Klausa a Zemana
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia první generace v prodloužené verzi pro úřad vlády a Škoda Superb druhé generace se šestiválcem
|
auto.cz/David Rajdl
Jedna z prvních verzí užitkového vozu Škoda Beta na základech Favoritu
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Doprovodná Škoda 120 L
|
auto.cz/David Rajdl
Doprovodná Škoda 120 L
|
auto.cz/David Rajdl
Doprovodná Škoda 120 L
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia RS WRC Edition a v pozadí tréninkový vůz Armina Schwarze a Romana Kresty
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 110 R z roku 1969 pro L.I. Brežněva. Ten však dárek odmítl a vůz se vrátil zpět k nám
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 450
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 450
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 450
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 450
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 450
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 kombi
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 kombi
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 kombi
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 sedan
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 sedan
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 sedan
|
auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 sedan
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Vozy továrního dánského týmu Škoda Motorsport
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1978
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 LR/H, jeden ze dvou prototypů pro skupinu S
|
auto.cz/David Rajdl
Okruhová verze Škody Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 R/H, která podle dobového testu Světa motorů jezdila až 265 km/h
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid 130 L v úpravě Sport od německého dealera
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Tudor v provedení STW, která se kvůli clu vyvážela do Finska jako užitkový vůz. Uvnitř však byla již z výroby připravena sada pro přestavbu na osobní automobil.
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Tudor v provedení STW
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Tudor v provedení STW
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Tudor v provedení STW
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid 135 RiC s nájezdem jen několik desítek kilometrů. Zároveň jeden z mála kusů s elektronickým vstřikováním, katalyzátorem a lambda sondou
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid 135 RiC s nájezdem jen několik desítek kilometrů. Zároveň jeden z mála kusů s elektronickým vstřikováním, katalyzátorem a lambda sondou
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Spartak 445
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda Spartak 445
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 1201 coby dodávka
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit
|
auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit, druhý vyrobený kus ověřovací série. Jméno Favorit se do názvu nakonec nedostalo, 990 se změnilo na 1000 MB
|
auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek
|
auto.cz/David Rajdl
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz