Nakládali jsme s demprem v lomu: Žluté body zlomu
2
/
30
Prohlédnout znovu
Nakládali jsme s demprem v lomu: Žluté body zlomu
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Strojník Winter chválí hlavně množství asistentů a klimatizovanou kabinu
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Sklápění je možné podobně jako řadu dalších funkcí nastavit automaticky
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Celková hmotnost naloženého kloubového dempru dosahuje 47,1 tuny
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Kloubový dempr pohání dieselový řadový šestiválec s výkonem 249 kW
|
Adam Maršál
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu