Nakládali jsme s demprem v lomu: Žluté body zlomu
13
/
30
Prohlédnout znovu
Nakládali jsme s demprem v lomu: Žluté body zlomu
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Strojník Winter chválí hlavně množství asistentů a klimatizovanou kabinu
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Sklápění je možné podobně jako řadu dalších funkcí nastavit automaticky
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Celková hmotnost naloženého kloubového dempru dosahuje 47,1 tuny
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Kloubový dempr pohání dieselový řadový šestiválec s výkonem 249 kW
|
Adam Maršál
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků