Nakládali jsme s demprem v lomu: Žluté body zlomu
17
/
30
Prohlédnout znovu
Nakládali jsme s demprem v lomu: Žluté body zlomu
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Strojník Winter chválí hlavně množství asistentů a klimatizovanou kabinu
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Sklápění je možné podobně jako řadu dalších funkcí nastavit automaticky
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Celková hmotnost naloženého kloubového dempru dosahuje 47,1 tuny
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Cat 725
|
Adam Maršál
Kloubový dempr pohání dieselový řadový šestiválec s výkonem 249 kW
|
Adam Maršál
Za volantem Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany