Návrat osobního vozu Tatra? Česká konkurence Mercedesu by mohla vypadat takto
38
/
97
Prohlédnout znovu
Návrat osobního vozu Tatra? Česká konkurence Mercedesu by mohla vypadat takto
Tatra T-Concept
|
Jan Lušovský
Tatra T-Concept
|
Jan Lušovský
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 700
|
acz
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Dotaženost detailů potěší, proti strohému originálu přibyla kůže a dřevo
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Bohatě čalouněné sedačky bude ještě třeba upravit. Václav junior narostl do 198 cm a hlavou škrtá o střechu.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Za sedačky pasažérů vzadu přibyl bar s občerstvením. Auto se příležitostně využívá k vození svateb.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Ani po několika tisících kilometrů z motoru nekápne olej, Heřmanovi si dali záležet i na vzhledu jeho okolí
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Na víčko nádrže se před dvěma lety podepsal i slavný tatrovák – cestovatel Miroslav Zikmund
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Chromované plaketky nikdy Tatra 603-2 nenesla. Jsou ze starších modelů a zakrývají přechod barev. Jedna se dnes prodává i za 6000 Kč!
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Tatra 2-603
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Na začátku byl před lety jen prorezlý vrak
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny