Navštívili jsme muzeum aut v Šanghaji: Pěkné kousky, kterých by mělo být ještě víc
38
/
47
Prohlédnout znovu
Navštívili jsme muzeum aut v Šanghaji: Pěkné kousky, kterých by mělo být ještě víc
Ferrari
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Oldsmobile Curved Dash (1904)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Starley+Sutton Meteor Tricycle (1882), Benz 3 Wheeler (1886)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Shanghai Auto Museum
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Volkswagen T1 Panel Van (1959)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Mercedes-Benz 300SL (1955)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
GM EV1 (1996)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Volkswagen Polo
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Nissan Skyline GT-R
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Icona Fuselage (2011)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Renault F1 Team
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Rover P5B (1968)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Ford F1 Pick Up (1951)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
BMW 3 Series 2002 (1974)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Renault 40CV (1922)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Shanghai Auto Museum
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Jaguar E-Type Cabriolet
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Chrysler 300C (1957)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Alfa Romeo Giulia GTV (1967)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Mazda Cosmo L10A (1967)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Maserati Ghibli (1970)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Honda N600 (1970)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Shanghai Auto Museum
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Volkswagen Beetle (1951)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Xingfu Moto
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Shanghai Auto Museum
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Modely závodních automobilů
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Modely závodních automobilů
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Mercedes-Benz 320 Cabriolet A (1939)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Oldsmobile Curved Dash (1904)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Shanghai Auto Museum
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Land Rover IIA (1968)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Shanghai Auto Museum
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Volha M21H (1962)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Mercedes-Benz 190SL Roadster (1960)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Fiat 126 (1988)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Volkswagen Lupo
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Fiat 500 (1958)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Citroën 2CV (1959)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Porsche 911 (1968)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Ford Thunderbird (1955)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Citroën Traction Avant (1935)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Shanghai Auto Museum
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Chrysler Imperial CG (1931)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Cadillac Model M (1907)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Shanghai Auto Museum
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Maserati EBS (1948)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny