Navštívili jsme muzeum aut v Šanghaji: Pěkné kousky, kterých by mělo být ještě víc
45
/
47
Prohlédnout znovu
Navštívili jsme muzeum aut v Šanghaji: Pěkné kousky, kterých by mělo být ještě víc
Ferrari
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Oldsmobile Curved Dash (1904)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Starley+Sutton Meteor Tricycle (1882), Benz 3 Wheeler (1886)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Shanghai Auto Museum
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Volkswagen T1 Panel Van (1959)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Mercedes-Benz 300SL (1955)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
GM EV1 (1996)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Volkswagen Polo
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Nissan Skyline GT-R
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Icona Fuselage (2011)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Renault F1 Team
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Rover P5B (1968)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Ford F1 Pick Up (1951)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
BMW 3 Series 2002 (1974)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Renault 40CV (1922)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Shanghai Auto Museum
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Jaguar E-Type Cabriolet
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Chrysler 300C (1957)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Alfa Romeo Giulia GTV (1967)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Mazda Cosmo L10A (1967)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Maserati Ghibli (1970)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Honda N600 (1970)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Shanghai Auto Museum
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Volkswagen Beetle (1951)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Xingfu Moto
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Shanghai Auto Museum
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Modely závodních automobilů
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Modely závodních automobilů
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Mercedes-Benz 320 Cabriolet A (1939)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Oldsmobile Curved Dash (1904)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Shanghai Auto Museum
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Land Rover IIA (1968)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Shanghai Auto Museum
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Volha M21H (1962)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Mercedes-Benz 190SL Roadster (1960)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Fiat 126 (1988)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Volkswagen Lupo
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Fiat 500 (1958)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Citroën 2CV (1959)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Porsche 911 (1968)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Ford Thunderbird (1955)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Citroën Traction Avant (1935)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Shanghai Auto Museum
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Chrysler Imperial CG (1931)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Cadillac Model M (1907)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Shanghai Auto Museum
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Maserati EBS (1948)
|
auto.cz/Stanislav Kolman
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid