Nejlepší a nejhorší auta roku 2020 podle redaktorů Auto.cz
106
/
180
Prohlédnout znovu
Nejlepší a nejhorší auta roku 2020 podle redaktorů Auto.cz
Ilustrační foto
|
Auto.cz
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Volkswagen Golf 1.5 eTSI
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Mercedes-AMG GT 53 4Matic+
|
Ondřej Kroutil/Auto.cz
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line
|
auto.cz/Ondřej Kroutil
Renault Clio E-Tech vs. Toyota Yaris Hybrid
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech vs. Toyota Yaris Hybrid
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech vs. Toyota Yaris Hybrid
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech vs. Toyota Yaris Hybrid
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech vs. Toyota Yaris Hybrid
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Clio E-Tech
|
Auto.cz/David Rajdl
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel
Jozef Kabaň bude zase navrhovat lidová auta. Ovšem v čínském SAIC Motor
Škoda Kodiaq 1.5 TSI stojí pod milion. A kolik dáte za plug-in hybrid?
Český tuning se nebál ničeho. Vzpomeňte s námi na křídla a mračítka!
Skoro dvojnásobný dojezd. Firma uvádí powerbanky pro elektrické dodávky
Tesla v Česku zlevnila Model 3 Highland. Stojí jen lehce přes milion