Nejprodávanější ojetiny v Česku vs. dětské prstíky: Opatrně na stahování oken!

1/80
Zavřít
  • Škoda Fabia (od roku 2021)
    Škoda Fabia (od roku 2021)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Bezpečnost stahovacích oken
    Bezpečnost stahovacích oken| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Když německý klub ADAC uskutečnil obří test pojistek proti přivření poprvé, mezi 500 vozy našel spoustu hříšníků. Ochranu neměly v roce 2008 ani Honda Jazz nebo Kia Magentis.
    Když německý klub ADAC uskutečnil obří test pojistek proti přivření poprvé, mezi 500 vozy našel spoustu hříšníků. Ochranu neměly v roce 2008 ani Honda Jazz nebo Kia Magentis.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Před třinácti lety byla bezpečnost stahovacích oken u mladých ojetin na mnohem horší úrovni, pojistka často chyběla. Tahle gilotina pochází z minulé generace Fiatu Panda.
    Před třinácti lety byla bezpečnost stahovacích oken u mladých ojetin na mnohem horší úrovni, pojistka často chyběla. Tahle gilotina pochází z minulé generace Fiatu Panda.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Německý klub ADAC se zaměřuje rovněž na bezpečnost střešních oken. Také zde jsou ruce často v ohrožení. Minulé aygo mělo stahovací plátno, jež velkou hrozbu nepředstavuje.
    Německý klub ADAC se zaměřuje rovněž na bezpečnost střešních oken. Také zde jsou ruce často v ohrožení. Minulé aygo mělo stahovací plátno, jež velkou hrozbu nepředstavuje.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Méně je více. Za holou výbavu jednoduché Škody 105 S se lidé před půlstoletím styděli, jenže pevnými zadními okny si nikdo neublížil
    Méně je více. Za holou výbavu jednoduché Škody 105 S se lidé před půlstoletím styděli, jenže pevnými zadními okny si nikdo neublížil| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jednoduchý samotest
    Jednoduchý samotest| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na jaře 2011 jsme funkčnost pojistek proti přivření vyzkoušeli poprvé. Jak dokládá snímek vpravo, byla to zeleninová jatka. „Mohly by drtit kámen,“ vyděsili jsme se nad výsledky avea, pandy nebo fusionu. Malá auta bez zátěžového relé neměla daleko ke gilotinám…
    Na jaře 2011 jsme funkčnost pojistek proti přivření vyzkoušeli poprvé. Jak dokládá snímek vpravo, byla to zeleninová jatka. „Mohly by drtit kámen,“ vyděsili jsme se nad výsledky avea, pandy nebo fusionu. Malá auta bez zátěžového relé neměla daleko ke gilotinám…| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opravný test na octavii ročníku 2019
    Opravný test na octavii ročníku 2019| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia (zadní okno)
    Škoda Fabia (zadní okno)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia (zadní okno)
    Škoda Fabia (zadní okno)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia (zadní okno)
    Škoda Fabia (zadní okno)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Golf
    Volkswagen Golf| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Golf
    Volkswagen Golf| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Golf
    Volkswagen Golf| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Golf
    Volkswagen Golf| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat
    Volkswagen Passat| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat
    Volkswagen Passat| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat
    Volkswagen Passat| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat
    Volkswagen Passat| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Passat
    Volkswagen Passat| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • BMW 3
    BMW 3| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • BMW 3
    BMW 3| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • BMW 3
    BMW 3| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • BMW 3
    BMW 3| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ford Focus
    Ford Focus| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Touran
    Volkswagen Touran| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Touran
    Volkswagen Touran| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Touran
    Volkswagen Touran| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Touran
    Volkswagen Touran| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • BMW 5
    BMW 5| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • BMW 5
    BMW 5| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • BMW 5
    BMW 5| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • BMW 5
    BMW 5| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq
    Škoda Kodiaq| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Tesla Model 3
    Tesla Model 3| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia (od roku 2019)
    Škoda Octavia (od roku 2019)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia (od roku 2019)
    Škoda Octavia (od roku 2019)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia (od roku 2019)
    Škoda Octavia (od roku 2019)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Octavia (od roku 2019)
    Škoda Octavia (od roku 2019)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia (od roku 2021)
    Škoda Fabia (od roku 2021)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia (od roku 2021)
    Škoda Fabia (od roku 2021)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia (od roku 2021)
    Škoda Fabia (od roku 2021)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Fabia (od roku 2021)
    Škoda Fabia (od roku 2021)| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Hilux
    Toyota Hilux| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Hilux
    Toyota Hilux| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Hilux
    Toyota Hilux| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Hilux
    Toyota Hilux| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Hilux
    Toyota Hilux| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Hilux
    Toyota Hilux| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Hilux
    Toyota Hilux| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Hilux
    Toyota Hilux| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Hilux
    Toyota Hilux| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Hilux
    Toyota Hilux| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Hilux
    Toyota Hilux| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Hilux
    Toyota Hilux| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Hilux
    Toyota Hilux| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Hilux
    Toyota Hilux| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Fabia (od roku 2021)
Bezpečnost stahovacích oken
Když německý klub ADAC uskutečnil obří test pojistek proti přivření poprvé, mezi 500 vozy našel spoustu hříšníků. Ochranu neměly v roce 2008 ani Honda Jazz nebo Kia Magentis.
Před třinácti lety byla bezpečnost stahovacích oken u mladých ojetin na mnohem horší úrovni, pojistka často chyběla. Tahle gilotina pochází z minulé generace Fiatu Panda.
Německý klub ADAC se zaměřuje rovněž na bezpečnost střešních oken. Také zde jsou ruce často v ohrožení. Minulé aygo mělo stahovací plátno, jež velkou hrozbu nepředstavuje.
Méně je více. Za holou výbavu jednoduché Škody 105 S se lidé před půlstoletím styděli, jenže pevnými zadními okny si nikdo neublížil
Jednoduchý samotest
Na jaře 2011 jsme funkčnost pojistek proti přivření vyzkoušeli poprvé. Jak dokládá snímek vpravo, byla to zeleninová jatka. „Mohly by drtit kámen,“ vyděsili jsme se nad výsledky avea, pandy nebo fusionu. Malá auta bez zátěžového relé neměla daleko ke gilotinám…
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Opravný test na octavii ročníku 2019
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia (zadní okno)
Škoda Fabia (zadní okno)
Škoda Fabia (zadní okno)
Škoda Superb
Škoda Superb
Škoda Superb
Škoda Superb
Volkswagen Golf
Volkswagen Golf
Volkswagen Golf
Volkswagen Golf
Volkswagen Passat
Volkswagen Passat
Volkswagen Passat
Volkswagen Passat
Volkswagen Passat
BMW 3
BMW 3
BMW 3
BMW 3
Ford Focus
Ford Focus
Ford Focus
Ford Focus
Volkswagen Touran
Volkswagen Touran
Volkswagen Touran
Volkswagen Touran
BMW 5
BMW 5
BMW 5
BMW 5
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Tesla Model 3
Škoda Octavia (od roku 2019)
Škoda Octavia (od roku 2019)
Škoda Octavia (od roku 2019)
Škoda Octavia (od roku 2019)
Škoda Fabia (od roku 2021)
Škoda Fabia (od roku 2021)
Škoda Fabia (od roku 2021)
Škoda Fabia (od roku 2021)
Toyota Hilux
Toyota Hilux
Toyota Hilux
Toyota Hilux
Toyota Hilux
Toyota Hilux
Toyota Hilux
Toyota Hilux
Toyota Hilux
Toyota Hilux
Toyota Hilux
Toyota Hilux
Toyota Hilux
Toyota Hilux