Největší dodavatel autoprůmyslu ostře kritizuje EU. Kvůli elektromobilům zapomínají na alternativy!

1/27
Přehled fotografií
Zavřít
  • Systém H2BASE
    Systém H2BASE| Zdroj: DEVINN
  • Nabíječka v Holešovicích
    Nabíječka v Holešovicích| Zdroj: Svět motorů
  • V Česku stojí již 200 nabíjecích stanic ABB
    V Česku stojí již 200 nabíjecích stanic ABB| Zdroj: ABB
  • Nabíjecí stanice
    Nabíjecí stanice| Zdroj: Svět motorů
  • Nabíjecí stanice
    Nabíjecí stanice| Zdroj: Svět motorů
  • Nabíjecí stanice
    Nabíjecí stanice| Zdroj: ČEZ
  • Nabíjecí stanice
    Nabíjecí stanice| Zdroj: EasyGo
  • Nabíjecí stanice
    Nabíjecí stanice| Zdroj: EasyGo
  • Nabíjecí stanice
    Nabíjecí stanice| Zdroj: EasyGo
  • Kontroly emisí na silnici
    Kontroly emisí na silnici| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Polo
    Volkswagen Polo| Zdroj: Green NCAP
  • Volkswagen Polo
    Volkswagen Polo| Zdroj: Green NCAP
  • Toyota C-HR
    Toyota C-HR| Zdroj: Green NCAP
  • Toyota C-HR
    Toyota C-HR| Zdroj: Green NCAP
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: Green NCAP
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: Green NCAP
  • Seat Ibiza
    Seat Ibiza| Zdroj: Green NCAP
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: Green NCAP
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: Green NCAP
  • Renault Clio
    Renault Clio| Zdroj: Green NCAP
  • Peugeot 3008
    Peugeot 3008| Zdroj: Green NCAP
  • Audi A4
    Audi A4| Zdroj: Green NCAP
  • Součástí výbavy servisu schopného odhalit libovolnou závadu musí být emisní analyzátor. Složení spalin je něco jako krevní obraz pacienta – hodně napoví, co jej asi trápí.
    Součástí výbavy servisu schopného odhalit libovolnou závadu musí být emisní analyzátor. Složení spalin je něco jako krevní obraz pacienta – hodně napoví, co jej asi trápí.| Zdroj: Svět motorů
  • Hlavní nápor v boji se staršími vozy je patrný v měření emisí
    Hlavní nápor v boji se staršími vozy je patrný v měření emisí| Zdroj: Svět motorů
  • Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
    Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do| Zdroj: acz
  • Emise se budou hodnotit vážnou závadou, ale budeme moci s vozidlem pokračovat v technické prohlídce. Znamená to, že například diesel lze alespoň rádně vyvětrat ve vysokých otáčkách, než se vrátí na emise.
    Emise se budou hodnotit vážnou závadou, ale budeme moci s vozidlem pokračovat v technické prohlídce. Znamená to, že například diesel lze alespoň rádně vyvětrat ve vysokých otáčkách, než se vrátí na emise.| Zdroj: acz
  • Měřit emise v reálném provozu by byl dobrý nápad, kdyby šlo o orientační hodnoty. Dosahovat na gram přesných hodnot je nejen extrémně složité, ale také zbytečně drahé.
    Měřit emise v reálném provozu by byl dobrý nápad, kdyby šlo o orientační hodnoty. Dosahovat na gram přesných hodnot je nejen extrémně složité, ale také zbytečně drahé.| Zdroj: acz
Systém H2BASE
Nabíječka v Holešovicích
V Česku stojí již 200 nabíjecích stanic ABB
Nabíjecí stanice
Nabíjecí stanice
Nabíjecí stanice
Nabíjecí stanice
Nabíjecí stanice
Nabíjecí stanice
Kontroly emisí na silnici
Volkswagen Polo
Volkswagen Polo
Toyota C-HR
Toyota C-HR
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Seat Ibiza
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Clio
Peugeot 3008
Audi A4
Součástí výbavy servisu schopného odhalit libovolnou závadu musí být emisní analyzátor. Složení spalin je něco jako krevní obraz pacienta – hodně napoví, co jej asi trápí.
Hlavní nápor v boji se staršími vozy je patrný v měření emisí
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
Emise se budou hodnotit vážnou závadou, ale budeme moci s vozidlem pokračovat v technické prohlídce. Znamená to, že například diesel lze alespoň rádně vyvětrat ve vysokých otáčkách, než se vrátí na emise.
Měřit emise v reálném provozu by byl dobrý nápad, kdyby šlo o orientační hodnoty. Dosahovat na gram přesných hodnot je nejen extrémně složité, ale také zbytečně drahé.