Moderní dobře čitelný displej ukazuje všechny potřebné informace o jízdě i nastavení jízdních režimů či elektronických pomocníků. Palivoměr na něm ale nenajdete, jen se potom rozsvítí hladové oko.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Řadový čtyřválec má stejný základ jako u předchozí generace. Miluje vysoké otáčky a spoustou úprav se u něj povedlo docílit emisní normy Euro 5+.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Hliníková kyvná vidlice je nyní o 150 gramů lehčí|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Výfuk schovaný do sedlovky podporuje štíhlou linii stroje. Při stání na místě nebo popojíždění ve městě ale řádně prohřeje sedací část těla.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Radiální čtyřpístkové přední třmeny se starají o bryskní zpomalení. Brzdy jdou dobře dávkovat a na normální silnici je neutaháte.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Poměrně velké sedlo umožňuje různý posaz a dobře se z něj vysedává.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Honda CBR600RR|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Křidélka v přední části mají zajistit více přítlaku na předním kole v zatáčkách|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert