Nemáš helmu? Nekoupíš benzin! Řecko má nápad, jak donutit motorkáře k bezpečí

32/34
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: montgomeryfirm.com
  • Moderní dobře čitelný displej ukazuje všechny potřebné informace o jízdě i nastavení jízdních režimů či elektronických pomocníků. Palivoměr na něm ale nenajdete, jen se potom rozsvítí hladové oko.
    Moderní dobře čitelný displej ukazuje všechny potřebné informace o jízdě i nastavení jízdních režimů či elektronických pomocníků. Palivoměr na něm ale nenajdete, jen se potom rozsvítí hladové oko.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Řadový čtyřválec má stejný základ jako u předchozí generace. Miluje vysoké otáčky a spoustou úprav se u něj povedlo docílit emisní normy Euro 5+.
    Řadový čtyřválec má stejný základ jako u předchozí generace. Miluje vysoké otáčky a spoustou úprav se u něj povedlo docílit emisní normy Euro 5+.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hliníková kyvná vidlice je nyní o 150 gramů lehčí
    Hliníková kyvná vidlice je nyní o 150 gramů lehčí| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Výfuk schovaný do sedlovky podporuje štíhlou linii stroje. Při stání na místě nebo popojíždění ve městě ale řádně prohřeje sedací část těla.
    Výfuk schovaný do sedlovky podporuje štíhlou linii stroje. Při stání na místě nebo popojíždění ve městě ale řádně prohřeje sedací část těla.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Radiální čtyřpístkové přední třmeny se starají o bryskní zpomalení. Brzdy jdou dobře dávkovat a na normální silnici je neutaháte.
    Radiální čtyřpístkové přední třmeny se starají o bryskní zpomalení. Brzdy jdou dobře dávkovat a na normální silnici je neutaháte.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Poměrně velké sedlo umožňuje různý posaz a dobře se z něj vysedává.
    Poměrně velké sedlo umožňuje různý posaz a dobře se z něj vysedává.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Honda CBR600RR
    Honda CBR600RR| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Křidélka v přední části mají zajistit více přítlaku na předním kole v zatáčkách
    Křidélka v přední části mají zajistit více přítlaku na předním kole v zatáčkách| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ilustrační foto
Moderní dobře čitelný displej ukazuje všechny potřebné informace o jízdě i nastavení jízdních režimů či elektronických pomocníků. Palivoměr na něm ale nenajdete, jen se potom rozsvítí hladové oko.
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Řadový čtyřválec má stejný základ jako u předchozí generace. Miluje vysoké otáčky a spoustou úprav se u něj povedlo docílit emisní normy Euro 5+.
Hliníková kyvná vidlice je nyní o 150 gramů lehčí
Výfuk schovaný do sedlovky podporuje štíhlou linii stroje. Při stání na místě nebo popojíždění ve městě ale řádně prohřeje sedací část těla.
Radiální čtyřpístkové přední třmeny se starají o bryskní zpomalení. Brzdy jdou dobře dávkovat a na normální silnici je neutaháte.
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Poměrně velké sedlo umožňuje různý posaz a dobře se z něj vysedává.
Honda CBR600RR
Honda CBR600RR
Křidélka v přední části mají zajistit více přítlaku na předním kole v zatáčkách