Německá snaha o propagace syntetických e-paliv pohořela, získala jen pár podpisů

8/14
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: efuel-today.com
  • Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
    Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile| Zdroj: Porsche
  • Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
    Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile| Zdroj: Porsche
  • Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
    Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile| Zdroj: Porsche
  • Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
    Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile| Zdroj: Porsche
  • Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
    Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile| Zdroj: Porsche
  • Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
    Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile| Zdroj: Porsche
  • Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
    Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile| Zdroj: Porsche
  • Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
    Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile| Zdroj: Porsche
  • Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
    Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile| Zdroj: Porsche
  • Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
    Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile| Zdroj: Porsche
  • Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
    Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile| Zdroj: Porsche
  • Z jednoho „kubíku“ dřevní štěpky dokážou v laboratořích Unipetrolu vyrobit 40 litrů průzračné syntetické nafty.
    Z jednoho „kubíku“ dřevní štěpky dokážou v laboratořích Unipetrolu vyrobit 40 litrů průzračné syntetické nafty.| Zdroj: Svět motorů
  • Vývoj různých náhražek za ropnou naftu polyká stovky miliard. Na snímku z roku 2015 vzorky syntetické nafty Audi e-Diesel vzniklé složitými reakcemi: hydrolýzou vody pro získání vodíku, konverzí CO2 zachyceného z atmosféry na CO a dalšími úpravami, jimiž z obou složek vzniknou uhlovodíky s dlouhým řetězcem. Po třech letech nemáme informace, že by se palivo opravdu vyrábělo.
    Vývoj různých náhražek za ropnou naftu polyká stovky miliard. Na snímku z roku 2015 vzorky syntetické nafty Audi e-Diesel vzniklé složitými reakcemi: hydrolýzou vody pro získání vodíku, konverzí CO2 zachyceného z atmosféry na CO a dalšími úpravami, jimiž z obou složek vzniknou uhlovodíky s dlouhým řetězcem. Po třech letech nemáme informace, že by se palivo opravdu vyrábělo.| Zdroj: Svět motorů
Ilustrační foto
Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
Továrna Porsche na syntetická paliva eFuel v Chile
Z jednoho „kubíku“ dřevní štěpky dokážou v laboratořích Unipetrolu vyrobit 40 litrů průzračné syntetické nafty.
Vývoj různých náhražek za ropnou naftu polyká stovky miliard. Na snímku z roku 2015 vzorky syntetické nafty Audi e-Diesel vzniklé složitými reakcemi: hydrolýzou vody pro získání vodíku, konverzí CO2 zachyceného z atmosféry na CO a dalšími úpravami, jimiž z obou složek vzniknou uhlovodíky s dlouhým řetězcem. Po třech letech nemáme informace, že by se palivo opravdu vyrábělo.