Nesmyslný hon na diesely? V posledních testech se čistotou vyrovnají elektromobilům

17/25
Zavřít
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu | Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu | Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu | Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu | Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu | Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu | Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu | Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu | Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu | Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu | Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu | Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Auta s batůžkem budete v okolí Mladé Boleslavi potkávat běžně. Nelepte se na ně, a pokud řídíte velmi pomalý vůz, třeba Avii A30 plnou uhlí, pusťte je před sebe. Když v mimoměstské části musí jet pod padesát, může jim to překazit celé měření.
    Auta s batůžkem budete v okolí Mladé Boleslavi potkávat běžně. Nelepte se na ně, a pokud řídíte velmi pomalý vůz, třeba Avii A30 plnou uhlí, pusťte je před sebe. Když v mimoměstské části musí jet pod padesát, může jim to překazit celé měření.| Zdroj: acz
  • Škoda Auto používá mobilní zařízení pro měření emisí od americké fi rmy Sensors. Podobná dělá třeba i Horriba, MAHA či AVL. Cena je však vždy vysoká - minimálně čtyři miliony korun.
    Škoda Auto používá mobilní zařízení pro měření emisí od americké fi rmy Sensors. Podobná dělá třeba i Horriba, MAHA či AVL. Cena je však vždy vysoká - minimálně čtyři miliony korun.| Zdroj: acz
  • Analyzuje celý průtok výfukových plynů a stanovuje hmotnosti škodlivin. Zařízení, která známe ze stanic měření emisí před STK, odebírají jen vzorek a stanovují koncentrace škodlivin.
    Analyzuje celý průtok výfukových plynů a stanovuje hmotnosti škodlivin. Zařízení, která známe ze stanic měření emisí před STK, odebírají jen vzorek a stanovují koncentrace škodlivin.| Zdroj: acz
  • Zda už zbytečně nejede neplatnou zkoušku, se však nedozví – to vyleze až následně z vyhodnocovacího algoritmu.
    Zda už zbytečně nejede neplatnou zkoušku, se však nedozví – to vyleze až následně z vyhodnocovacího algoritmu.| Zdroj: acz
  • Zařízení vysílá aktuálně měřené parametry přes Wi-Fi. Plubní inženýr František Plát si tak může kontrolovat hodnoty emisí jak v počítači, tak třeba i v mobilu.
    Zařízení vysílá aktuálně měřené parametry přes Wi-Fi. Plubní inženýr František Plát si tak může kontrolovat hodnoty emisí jak v počítači, tak třeba i v mobilu.| Zdroj: acz
  • Před každým měřením se musí hodnoty naměřené mobilním zařízením porovnat s údaji z velké zkušebny. PEMS a cyklus RDE tak klasické válcové zkušebny nenahradí.
    Před každým měřením se musí hodnoty naměřené mobilním zařízením porovnat s údaji z velké zkušebny. PEMS a cyklus RDE tak klasické válcové zkušebny nenahradí.| Zdroj: acz
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth
Auta s batůžkem budete v okolí Mladé Boleslavi potkávat běžně. Nelepte se na ně, a pokud řídíte velmi pomalý vůz, třeba Avii A30 plnou uhlí, pusťte je před sebe. Když v mimoměstské části musí jet pod padesát, může jim to překazit celé měření.
Škoda Auto používá mobilní zařízení pro měření emisí od americké fi rmy Sensors. Podobná dělá třeba i Horriba, MAHA či AVL. Cena je však vždy vysoká - minimálně čtyři miliony korun.
Analyzuje celý průtok výfukových plynů a stanovuje hmotnosti škodlivin. Zařízení, která známe ze stanic měření emisí před STK, odebírají jen vzorek a stanovují koncentrace škodlivin.
Zda už zbytečně nejede neplatnou zkoušku, se však nedozví – to vyleze až následně z vyhodnocovacího algoritmu.
Zařízení vysílá aktuálně měřené parametry přes Wi-Fi. Plubní inženýr František Plát si tak může kontrolovat hodnoty emisí jak v počítači, tak třeba i v mobilu.
Před každým měřením se musí hodnoty naměřené mobilním zařízením porovnat s údaji z velké zkušebny. PEMS a cyklus RDE tak klasické válcové zkušebny nenahradí.