Nesmyslný hon na diesely? V posledních testech se čistotou vyrovnají elektromobilům
5
/
25
Prohlédnout znovu
Nesmyslný hon na diesely? V posledních testech se čistotou vyrovnají elektromobilům
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
|
TÜV SÜD Czech
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Auta s batůžkem budete v okolí Mladé Boleslavi potkávat běžně. Nelepte se na ně, a pokud řídíte velmi pomalý vůz, třeba Avii A30 plnou uhlí, pusťte je před sebe. Když v mimoměstské části musí jet pod padesát, může jim to překazit celé měření.
|
acz
Škoda Auto používá mobilní zařízení pro měření emisí od americké fi rmy Sensors. Podobná dělá třeba i Horriba, MAHA či AVL. Cena je však vždy vysoká - minimálně čtyři miliony korun.
|
acz
Analyzuje celý průtok výfukových plynů a stanovuje hmotnosti škodlivin. Zařízení, která známe ze stanic měření emisí před STK, odebírají jen vzorek a stanovují koncentrace škodlivin.
|
acz
Zda už zbytečně nejede neplatnou zkoušku, se však nedozví – to vyleze až následně z vyhodnocovacího algoritmu.
|
acz
Zařízení vysílá aktuálně měřené parametry přes Wi-Fi. Plubní inženýr František Plát si tak může kontrolovat hodnoty emisí jak v počítači, tak třeba i v mobilu.
|
acz
Před každým měřením se musí hodnoty naměřené mobilním zařízením porovnat s údaji z velké zkušebny. PEMS a cyklus RDE tak klasické válcové zkušebny nenahradí.
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid