Nicnedělání, které sžírá všechny: Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
65
/
72
Prohlédnout znovu
Nicnedělání, které sžírá všechny: Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 8.03 Na prvním sledovaném úseku mezi Mirošovicemi a Hvězdonicemi ráno moc dělníků Eurovie neobjevujeme. A když už, do práce se zrovna nehrnou. O nezapnutých strojích ani nemluvě.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 10.46 Také na dalších dvou úsecích v realizaci Eurovie mezi Souticemi a Loktem či Koberovicemi a Humpolcem se nasazení jejích zaměstnanců nezlepšuje. Na přibližně 66. kilometru zachycujeme dělníky, již se doslova schovávají.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 12.33 Čtvrtý námi kontrolovaný úsek představuje Humpolec-Větrný Jeníkov, na kterém letos většinově působí Skanska. Ten platí jednoznačně za nejprázdnější. Snímek z 94,9. kilometru názorně ilustruje zdejší situaci: odstavená technika, dělníci nikde.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 13.56 Předposlední úsek našich zastávek tvoří Velký Beranov-Měřín, kde funguje trojlístek firem Strabag, Eurovia CS a Metrostav. Míra zevlování je tu masivní. Kupříkladu na 125,3. km si pán práce absolutně nevšímá. Zato mačkání mobilu jej baví hodně.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 15.02 Poslední námi analyzovanou částí je Velké Meziříčí- západ a Velké Meziříčí-východ na kilometrech 141 až 146, kterou obsluhuje Metrostav. Tady si dělníci stěžují, že je jich o víkendech na stavbě málo. Jedním z nich je tento muž na 143,6. kilometru.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 16.14 Úsek (neomezených možností) Velký Beranov-Měřín nepřekvapuje ani při cestě do hlavního města. Na 126. kilometru vládne dobrá nálada, padají fórky, jen chuť makat jaksi chybí.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 18.09 Pozitivní příklady lze na D1 spočítat na prstech jedné ruky. Jeden z nich zaznamenáváme na konci v samém fi nále naší trasy na 27,6. kilometru, kde na mostě zaníceně armuje celá skvadra.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
22. září 15.28 Při zpáteční cestě do Prahy provoz houstne a vznikají kolony. O to citlivěji reagujeme na pracovní nasazení dělníků.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu
Nová Mazda CX-80 oficiálně: Vlajková loď značky je prodloužená CX-60
Kolaps přenosové sítě? V Německu je k tomu i kvůli ekologii blízko
Nissan chce pevný elektrolyt a gigalití. Jde mu o peníze