Model Turbo se dal poznat podle vzduchového otvoru na kapotě a nápisu Turbo na dveřích.|
Zdroj: Nissan
Nízkému odporu vzduchu kupé Nissan 300ZX napomáhala nízká, dopředu se svažující zašpičatělá příď s částečně zapuštěnými světlomety.|
Zdroj: Nissan
Splývající záď byla zakončená malým spoilerem pod zadním oknem. Okno se spoilerem se dalo vyklopit nahoru a umožnit tak přístup do zavazadlového prostoru.|
Zdroj: Nissan
Před dvouramenným volantem a na středovém panelu měl Nissan 300ZX řadu digitálních ukazatelů a ovladačů.|
Zdroj: Nissan
Obdélníkové světlomety měly plný výkon až po úplném vyklopení. Nárazníky byly lakování lesklou černou barvou.|
Zdroj: Nissan
V roce 1984 oslavil Nissan půlstoletí své existence modelem Nissan 300ZX řady Z31, nazvaným 50th Anniversary Edition a vybaveným přídavnými luxusními doplňky.|
Zdroj: Nissan
Dvoumístné kupé s turbomotorem mělo stříbrný nátěr (včetně nárazníků) kombinovaný s černou dolní částí karoserie.|
Zdroj: Nissan
Jubilejní Nissan 300ZX Turbo měl odlišný volant s ovladači a automatickou převodovku ovládanou pákou na středovém tunelu.|
Zdroj: Nissan
Nissan 300ZX se v Japonsku prodával pod názvem Fairlady Z.|
Zdroj: Nissan
Jedno kupé Nissan 300ZX bylo v roce 1984 přestavěno na kabriolet firmou R. Straman Company z Costa Mesa v Kalifornii.|
Zdroj: Nissan
Nissan 300ZX Turbo poháněl přeplňovaný vidlicový šestiválec s maximálním výkonem 228 k (167,5 kW).|
Zdroj: Nissan
Pohled do útrob Nissanu 300 ZX Turbo prozrazuje nezávislé zavěšení předních kol se vzpěrami MacPherson a dělenou zadní nápravu s polo vlečenými rameny.|
Zdroj: Nissan
V roce 1986 prošla karoserie Nissanu 300 ZX Z31 mírným faceliftem. Model na obrázku měl kola a přední spoiler lakovány šedou barvou.|
Zdroj: Nissan
Nárazníky a další plastové díly dostaly nátěr v barvě vozu a z kapoty zmizel vzduchový otvor.|
Zdroj: Nissan
Zadní světla dostala při faceliftu nový tvar a poznávací značka se přemístila na nárazník.|
Zdroj: Nissan
V roce 1988 debutoval model Shiro Special s přeplňovaným motorem, bílým perlovým nátěrem a sedadly Recaro. S rychlostí 246 km/h to byl ve své době nejrychlejší japonský vůz.|
Zdroj: Nissan
K posledním úpravám došlo v roce 1987, kdy dostal vůz mlhovky a nové světlomety. K pozměněným zadním světlům přibylo třetí brzdové LED světlo nad zadním oknem.|
Zdroj: Karel Haas