Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI – Agenti písmene Q
42
/
91
Prohlédnout znovu
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI – Agenti písmene Q
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI – Agenti písmene Q
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T vs. Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Přístroje s velkými číslicemi jsou přehledné a jasně čitelné.
|
acz
Mohutná palubní deska s oblými tvary navozuje dojem bezpečí a útulnosti.
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Navigace je umístěná nízko a kvůli malým tlačítkům a horší odezvě displeje se neovládá tak snadno jako ve škodovce.
|
acz
Běžný průměr činí asi devět litrů. Řazení se vyznačuje delšími drahami, přesně vymezenými, ale nejde tak zlehka jako v karoqu.
|
acz
Před řadicí pákou je malý prostor na odložení drobností, peněženka se do něj však pořádně nevejde
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Vystouplý středový panel nutí řidiče sedět více vzadu, volant si však lze seřídit v dostatečném rozsahu takže to nevadí. Sedí se celkově výše než v karoqu.
|
acz
Vzadu vyšší jedince velmi omezuje příplatková panoramatická střecha. S místem pro kolena problém není, sedí se však s málo podepřenými stehny.
|
acz
Kapsy ve dveřích jsou malé. Čalouněná područka vypadá hodnotně, ale hůře odolává zubu času.
|
acz
Pod loketní opěrkou se nalézá ještě malá vložená schránka a řada drobnějších přihrádek kolem
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Qashqai se při vyhýbacím manévru naklání méně než karoq, směr mění ochotně, avšak stabilizace krotí nedotáčivost cukavě, což řidiči stěžuje práci a manévru chybí plynulost.
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Objem kufru neohromí, ale potěší velká šířka. Dvojitá podlaha se hodí jen při sklopených sedadlech. Na bocích nechybějí dva malé háčky a potěší i plastové prohlubně.
|
acz
Díly dvojité podlahy lze samostatně zvedat i zafi xovat ve vertikální pozici
|
acz
Dojezdové kolo je součástí standardní výbavy, nelze ho však mít s audiem Bose
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Přeplňovaná dvanáctistovka potřebuje k životu vyšší otáčky. Pružnému zrychlení nepomáhá ani delší odstupňování. Dynamická jízda si žádá vytáčení k 5000 min-1. Spotřeba se bohužel i na delších trasách pohybuje většinou kolem 8,5 l/100 km.
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Nissan Qashqai 1.2 DIG-T
|
acz
Příliš jemné odstupňování přístrojů zhoršuje jejich čitelnost.
|
acz
Střídmější palubní deska karoqu potěší maximální účelností a přehledností, od kodiaqu ji odlišuje nevyvýšená část před spolujezdcem.
|
acz
Osmipalcová navigace Amundsen s otočnými tlačítky se ovládá dobře.
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Řazení je lehké a přesné.
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Ideální pozice za volantem se hledá velmi snadno malým i vysokým řidičům, negativně zkosená palubní deska v oblasti kolen umožňuje sedět blíže vpředu a šetří tak místo.
|
acz
Vzadu nemá karoq mezi kompaktními SUV konkurenci, hodně místa nabízí před koleny i nad hlavou a díky výše umístěnému sedáku zůstávají nohy příjemně podepřené
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Na rozdíl od qashqaie se do dveří škodovky vejde bez problémů velká láhev. Koženka se snadno omývá.
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Praktická schránka v horní části palubní desky potěší důkladným čalouněním a pojme toho nečekaně hodně
|
acz
Vyjímatelný modul v přední části loketní opěrky je z druhé strany opatřen řadou držáků
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Měkké naladění podvozku není na úkor ovladatelnosti, karoq zatáčí ochotně. Stabilizace zasahuje důrazně, ale s citem a řidiči se s ní spolupracuje lépe než s tou v nissanu.
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Délkou i výškou kufru karoq boduje a neskladné věci se kupí lépe než v nissanu. Potěší také hned trojice přihrádek na bocích. Dvojitá podlaha se dodává za příplatek.
|
acz
Rezerva stojí 3000 Kč bez rozdílu, zda jde o plnohodnotné, nebo dojezdové kolo
|
acz
Dvojice bytelných háčků na boku bezpečně udrží i těžké tašky
|
acz
Přeplňovaný tříválec potěší ochotou zrychlovat už od nejnižších otáček, pružné zrychlení je jeho silnou stránkou a vyjma nejvyššího pásma otáček se má čile k životu. Spotřeba sice nedosahuje tabulkových hodnot, nicméně je asi o litr nižší než u nissanu, b
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?