Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic vs. Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4 – Ve vrcholných verzích

80/84
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic vs. Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic vs. Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic vs. Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic vs. Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic vs. Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic vs. Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic vs. Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic vs. Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic vs. Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic vs. Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic vs. Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic vs. Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic vs. Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic vs. Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Testovaná motorizace má standardně 12,3“ digitální přístrojový štít, který lze nastavit do dvou zobrazení. Mapa se ukazuje, jen pokud zadáte cíl na navigaci.
    Testovaná motorizace má standardně 12,3“ digitální přístrojový štít, který lze nastavit do dvou zobrazení. Mapa se ukazuje, jen pokud zadáte cíl na navigaci.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Standardní volba jízdních režimů je u verze 4x4 rozšířena ještě o terénní mód a jízdu na sněhu.
    Standardní volba jízdních režimů je u verze 4x4 rozšířena ještě o terénní mód a jízdu na sněhu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Palubní deska nissanu sází na vyvýšený středový displej, aby byl blíž zornému poli řidiče. Hodnotně vypadá koženkové čalounění s viditelnými švy.
    Palubní deska nissanu sází na vyvýšený středový displej, aby byl blíž zornému poli řidiče. Hodnotně vypadá koženkové čalounění s viditelnými švy.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zajímavostí je posuvný volič bezstupňového automatu, který se snažit udržovat nízké otáčky.
    Zajímavostí je posuvný volič bezstupňového automatu, který se snažit udržovat nízké otáčky.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Proti předokolce je také jiný otočný ovladač.
    Proti předokolce je také jiný otočný ovladač.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Qashqai v testované motorizaci se prodává od prostřední výbavy N-Connecta. Ve standardu tak má vždy 12,3“ centrální dotykový displej s navigací a 360° kamerový systém
    Qashqai v testované motorizaci se prodává od prostřední výbavy N-Connecta. Ve standardu tak má vždy 12,3“ centrální dotykový displej s navigací a 360° kamerový systém| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vpředu rychle nacházíme ideální řidičskou pozici a těší nás i dobře tvarovaná sedadla.
    Vpředu rychle nacházíme ideální řidičskou pozici a těší nás i dobře tvarovaná sedadla.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zvětšení rozměrů karoserie se pozitivně projevilo na velikosti kabiny nissanu. Vzadu má 174 cm vysoký redaktor dostatek místa ve všech směrech, byť nad hlavou lehce ubírá prostor prosklená střecha.
    Zvětšení rozměrů karoserie se pozitivně projevilo na velikosti kabiny nissanu. Vzadu má 174 cm vysoký redaktor dostatek místa ve všech směrech, byť nad hlavou lehce ubírá prostor prosklená střecha.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Specialitou qashqaie je otevírání zadních dveří téměř do pravého úhlu, což usnadňuje nastupování.
    Specialitou qashqaie je otevírání zadních dveří téměř do pravého úhlu, což usnadňuje nastupování.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Při rychlé změně směru jízdy se karoserie nissanu výrazně nakloní. Ve slalomu není pevný v kramfl ecích jako karoq i kvůli pomalejšímu řízení bez odezvy. V komfortu odpružení qashqai také lehce zaostává.
    Při rychlé změně směru jízdy se karoserie nissanu výrazně nakloní. Ve slalomu není pevný v kramfl ecích jako karoq i kvůli pomalejšímu řízení bez odezvy. V komfortu odpružení qashqai také lehce zaostává.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přestože kufr nissanu nevypadá na první pohled příliš hluboký, zdání klame. Standardní dvojitou podlahu lze vyjmout, čímž se výška pod plato natáhne o 12 cm.
    Přestože kufr nissanu nevypadá na první pohled příliš hluboký, zdání klame. Standardní dvojitou podlahu lze vyjmout, čímž se výška pod plato natáhne o 12 cm.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Panely lze přitom různě ukotvit, takže přepážkou můžete kufr rozdělit na dvě části.
    Panely lze přitom různě ukotvit, takže přepážkou můžete kufr rozdělit na dvě části.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Standardem je také rezervní kolo, přičemž u qashqaie se nezapočítává do celkového objemu kufru.
    Standardem je také rezervní kolo, přičemž u qashqaie se nezapočítává do celkového objemu kufru.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan pro model Qashqai vyhradil pouze jediný motor, přeplňovanou zážehovou třináctistovku s 12V mild-hybridem. S pohonem všech kol a automatem má výkon 116 kW, což není mnoho, a dynamikou za škodovkou výrazně zaostává. Agregát potěší tichým chodem a nízkou spotřebou.
    Nissan pro model Qashqai vyhradil pouze jediný motor, přeplňovanou zážehovou třináctistovku s 12V mild-hybridem. S pohonem všech kol a automatem má výkon 116 kW, což není mnoho, a dynamikou za škodovkou výrazně zaostává. Agregát potěší tichým chodem a nízkou spotřebou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pneumatiky v testu: Continental EcoContact6 235/50 R19
    Pneumatiky v testu: Continental EcoContact6 235/50 R19| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
    Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Digitální přístrojový štít s 10,25“ displejem je u verze Sportline za příplatek 25 000 Kč, protože je součástí paket Plus. Vybrat lze z několika vzorů zobrazení.
    Digitální přístrojový štít s 10,25“ displejem je u verze Sportline za příplatek 25 000 Kč, protože je součástí paket Plus. Vybrat lze z několika vzorů zobrazení.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Modernizace se na interiéru karoqu projevila jen minimálně. Tvary palubní desky odpovídají standardům před pěti lety, takže i středová obrazovka je níž.
    Modernizace se na interiéru karoqu projevila jen minimálně. Tvary palubní desky odpovídají standardům před pěti lety, takže i středová obrazovka je níž.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dvouspojkový automat se hodí k charakteru motoru.
    Dvouspojkový automat se hodí k charakteru motoru.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • I když se verze Sportline cítí velmi dobře na normálních silnicích, má i speciální terénní mód.
    I když se verze Sportline cítí velmi dobře na normálních silnicích, má i speciální terénní mód.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Jízdní módy u karoqu upravují také nastavení adaptivního podvozku DCC.
    Jízdní módy u karoqu upravují také nastavení adaptivního podvozku DCC.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vpředu si řidič užívá vzdušnost a sportovně tvarovaná sedadla verze Sportline mu poskytují výbornou oporu.
    Vpředu si řidič užívá vzdušnost a sportovně tvarovaná sedadla verze Sportline mu poskytují výbornou oporu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Stále jsme překvapeni z toho, jak se mladoboleslavským konstruktérům u 4384 mm dlouhého auta podařilo vytvořit tak prostornou kabinu. Vzadu posez vylepšují výše ukotvené sedáky, které o něco lépe podepírají stehna, a před koleny máme o dva centimetry volného prostoru více.
    Stále jsme překvapeni z toho, jak se mladoboleslavským konstruktérům u 4384 mm dlouhého auta podařilo vytvořit tak prostornou kabinu. Vzadu posez vylepšují výše ukotvené sedáky, které o něco lépe podepírají stehna, a před koleny máme o dva centimetry volného prostoru více.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škodovka těží ze standardního adaptivního odpružení, které zajišťuje velmi dobré fi ltrování nerovností a až plavný projev na hezké vozovce. Přitom karoq ukazuje i vysokou stabilitu a hbitost při sportovnější jízdě.
    Škodovka těží ze standardního adaptivního odpružení, které zajišťuje velmi dobré fi ltrování nerovností a až plavný projev na hezké vozovce. Přitom karoq ukazuje i vysokou stabilitu a hbitost při sportovnější jízdě.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza T005 225/50 R18
    Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza T005 225/50 R18| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zavazadelníkem patří škodovka k premiantům segmentu kompaktních SUV. 521 litrů sice není nejvíce, přesto stále patří do špičky.
    Zavazadelníkem patří škodovka k premiantům segmentu kompaktních SUV. 521 litrů sice není nejvíce, přesto stále patří do špičky.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Část udávaného objemu ale v našem případě zabírá dojezdové rezervní kolo pod podlahou, za které si musíte připlatit 3900 Kč.
    Část udávaného objemu ale v našem případě zabírá dojezdové rezervní kolo pod podlahou, za které si musíte připlatit 3900 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Standardně naopak dostanete průvlak v zadním opěradle, který nissan mít nemůže.
    Standardně naopak dostanete průvlak v zadním opěradle, který nissan mít nemůže.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Karoq si i po modernizaci ponechal širokou škálu pohonných jednotek, z nichž je výkonem 140 kW nejsilnější zážehový dvoulitr. Kompaktnímu SUV umožňuje tento agregát svižnou jízdu a potěší i sportovně laděné řidiče. Bohužel je ale o něco žíznivější, i když námi změřených 7,4 l/100 km není vůbec špatná hodnota.
    Karoq si i po modernizaci ponechal širokou škálu pohonných jednotek, z nichž je výkonem 140 kW nejsilnější zážehový dvoulitr. Kompaktnímu SUV umožňuje tento agregát svižnou jízdu a potěší i sportovně laděné řidiče. Bohužel je ale o něco žíznivější, i když námi změřených 7,4 l/100 km není vůbec špatná hodnota.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Karoq má ve verzi Sportline vždy světlomety Matrix LED, což je novinka po modernizaci, stejně jako litá kola s aerodynamickými kryty
    Karoq má ve verzi Sportline vždy světlomety Matrix LED, což je novinka po modernizaci, stejně jako litá kola s aerodynamickými kryty| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Karoq má ve verzi Sportline vždy světlomety Matrix LED, což je novinka po modernizaci, stejně jako litá kola s aerodynamickými kryty
    Karoq má ve verzi Sportline vždy světlomety Matrix LED, což je novinka po modernizaci, stejně jako litá kola s aerodynamickými kryty| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
    Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic vs. Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic vs. Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic vs. Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic vs. Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic vs. Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic vs. Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic vs. Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Testovaná motorizace má standardně 12,3“ digitální přístrojový štít, který lze nastavit do dvou zobrazení. Mapa se ukazuje, jen pokud zadáte cíl na navigaci.
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Standardní volba jízdních režimů je u verze 4x4 rozšířena ještě o terénní mód a jízdu na sněhu.
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Palubní deska nissanu sází na vyvýšený středový displej, aby byl blíž zornému poli řidiče. Hodnotně vypadá koženkové čalounění s viditelnými švy.
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Zajímavostí je posuvný volič bezstupňového automatu, který se snažit udržovat nízké otáčky.
Proti předokolce je také jiný otočný ovladač.
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Qashqai v testované motorizaci se prodává od prostřední výbavy N-Connecta. Ve standardu tak má vždy 12,3“ centrální dotykový displej s navigací a 360° kamerový systém
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Vpředu rychle nacházíme ideální řidičskou pozici a těší nás i dobře tvarovaná sedadla.
Zvětšení rozměrů karoserie se pozitivně projevilo na velikosti kabiny nissanu. Vzadu má 174 cm vysoký redaktor dostatek místa ve všech směrech, byť nad hlavou lehce ubírá prostor prosklená střecha.
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Specialitou qashqaie je otevírání zadních dveří téměř do pravého úhlu, což usnadňuje nastupování.
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Při rychlé změně směru jízdy se karoserie nissanu výrazně nakloní. Ve slalomu není pevný v kramfl ecích jako karoq i kvůli pomalejšímu řízení bez odezvy. V komfortu odpružení qashqai také lehce zaostává.
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Přestože kufr nissanu nevypadá na první pohled příliš hluboký, zdání klame. Standardní dvojitou podlahu lze vyjmout, čímž se výška pod plato natáhne o 12 cm.
Panely lze přitom různě ukotvit, takže přepážkou můžete kufr rozdělit na dvě části.
Standardem je také rezervní kolo, přičemž u qashqaie se nezapočítává do celkového objemu kufru.
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Nissan pro model Qashqai vyhradil pouze jediný motor, přeplňovanou zážehovou třináctistovku s 12V mild-hybridem. S pohonem všech kol a automatem má výkon 116 kW, což není mnoho, a dynamikou za škodovkou výrazně zaostává. Agregát potěší tichým chodem a nízkou spotřebou.
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Pneumatiky v testu: Continental EcoContact6 235/50 R19
Nissan Qashqai 1.3 DIG-T 4WD X-Tronic
Digitální přístrojový štít s 10,25“ displejem je u verze Sportline za příplatek 25 000 Kč, protože je součástí paket Plus. Vybrat lze z několika vzorů zobrazení.
Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Modernizace se na interiéru karoqu projevila jen minimálně. Tvary palubní desky odpovídají standardům před pěti lety, takže i středová obrazovka je níž.
Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Dvouspojkový automat se hodí k charakteru motoru.
I když se verze Sportline cítí velmi dobře na normálních silnicích, má i speciální terénní mód.
Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Jízdní módy u karoqu upravují také nastavení adaptivního podvozku DCC.
Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Vpředu si řidič užívá vzdušnost a sportovně tvarovaná sedadla verze Sportline mu poskytují výbornou oporu.
Stále jsme překvapeni z toho, jak se mladoboleslavským konstruktérům u 4384 mm dlouhého auta podařilo vytvořit tak prostornou kabinu. Vzadu posez vylepšují výše ukotvené sedáky, které o něco lépe podepírají stehna, a před koleny máme o dva centimetry volného prostoru více.
Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Škodovka těží ze standardního adaptivního odpružení, které zajišťuje velmi dobré fi ltrování nerovností a až plavný projev na hezké vozovce. Přitom karoq ukazuje i vysokou stabilitu a hbitost při sportovnější jízdě.
Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza T005 225/50 R18
Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Zavazadelníkem patří škodovka k premiantům segmentu kompaktních SUV. 521 litrů sice není nejvíce, přesto stále patří do špičky.
Část udávaného objemu ale v našem případě zabírá dojezdové rezervní kolo pod podlahou, za které si musíte připlatit 3900 Kč.
Standardně naopak dostanete průvlak v zadním opěradle, který nissan mít nemůže.
Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Karoq si i po modernizaci ponechal širokou škálu pohonných jednotek, z nichž je výkonem 140 kW nejsilnější zážehový dvoulitr. Kompaktnímu SUV umožňuje tento agregát svižnou jízdu a potěší i sportovně laděné řidiče. Bohužel je ale o něco žíznivější, i když námi změřených 7,4 l/100 km není vůbec špatná hodnota.
Karoq má ve verzi Sportline vždy světlomety Matrix LED, což je novinka po modernizaci, stejně jako litá kola s aerodynamickými kryty
Karoq má ve verzi Sportline vždy světlomety Matrix LED, což je novinka po modernizaci, stejně jako litá kola s aerodynamickými kryty
Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4
Škoda Karoq 2.0 TSI DSG 4x4