Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid – Totéž, ale jinak

11/113
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Horizontálně posazený displej má 12,3“ a jednoduchou grafiku, taktéž 12,3“ přístrojový štít je standardem až od výbavy N-Connecta a navzdory více zobrazeným údajům zůstává stále hezky přehledný.
    Horizontálně posazený displej má 12,3“ a jednoduchou grafiku, taktéž 12,3“ přístrojový štít je standardem až od výbavy N-Connecta a navzdory více zobrazeným údajům zůstává stále hezky přehledný.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan se nepouští do ničeho odvážného a reflektuje moderní trendy mainstreamových značek.
    Nissan se nepouští do ničeho odvážného a reflektuje moderní trendy mainstreamových značek.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan nabízí tři možnosti rekuperace: standardní režim D, kde téměř plachtí (v režimu Eco zcela), B, kde je rekuperace silnější, a e-Pedal, kde dokáže jezdit téměř jednopedálově. Stejně jako v renaultu ale nedokáže zcela zastavit, kolem 8 km/h je nutné sešlápnout brzdu.
    Nissan nabízí tři možnosti rekuperace: standardní režim D, kde téměř plachtí (v režimu Eco zcela), B, kde je rekuperace silnější, a e-Pedal, kde dokáže jezdit téměř jednopedálově. Stejně jako v renaultu ale nedokáže zcela zastavit, kolem 8 km/h je nutné sešlápnout brzdu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Líbí se nám ovšem klasický panel klimatizace s otočnými ovladači a vlastním displejem.
    Líbí se nám ovšem klasický panel klimatizace s otočnými ovladači a vlastním displejem.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Systém nissanu se snaží inspirovat u mobilů použitím nastavitelných widgetů, což oceňujeme. Jinak ale působí zastarale a nenabízí mnoho moderních funkcí.
    Systém nissanu se snaží inspirovat u mobilů použitím nastavitelných widgetů, což oceňujeme. Jinak ale působí zastarale a nenabízí mnoho moderních funkcí.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vpředu je nissan prostorově nadprůměrný, zato vzadu na Francouze trochu ztrácí.
    Vpředu je nissan prostorově nadprůměrný, zato vzadu na Francouze trochu ztrácí.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V testované verzi za to může také panoramatické okno, které hrbolem přesně nad hlavou ubírá pár centimetrů.
    V testované verzi za to může také panoramatické okno, které hrbolem přesně nad hlavou ubírá pár centimetrů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan se mezi kužely pronese velmi lehce a přirozeně, i bez pomoci elektroniky a sofistikované nápravy, elektronika zasahuje pouze lehce
    Nissan se mezi kužely pronese velmi lehce a přirozeně, i bez pomoci elektroniky a sofistikované nápravy, elektronika zasahuje pouze lehce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Nokian Snowproof 2 SUV 235/55 R18
    Pneumatiky v testu: Nokian Snowproof 2 SUV 235/55 R18| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Rozdělená podlážka se dá použít k rozdělení plochy, ve vyšší poloze jako na fotografi i odstraňuje schod. Výsledná plocha po sklopení sedaček je tak velmi plochá.
    Rozdělená podlážka se dá použít k rozdělení plochy, ve vyšší poloze jako na fotografi i odstraňuje schod. Výsledná plocha po sklopení sedaček je tak velmi plochá.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kufr nissanu je průměrný a nepravidelně vytvarovaný, ale mezi podběhy velmi široký.
    Kufr nissanu je průměrný a nepravidelně vytvarovaný, ale mezi podběhy velmi široký.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod podlážkou může i hybrid mít dojezdovou rezervu.
    Pod podlážkou může i hybrid mít dojezdovou rezervu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přeplňovaná tříválcová patnáctistovka má svůj původ u Infiniti a zajímavá je především technologií proměnné komprese VCR.
    Přeplňovaná tříválcová patnáctistovka má svůj původ u Infiniti a zajímavá je především technologií proměnné komprese VCR.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan lze mít i se 17“ disky, minimem pro hybrid je ovšem velikost 18“. Horší je brzdný účinek, na rozdíl od renaultu potřebuje nissan na zimních pneumatikách Nokian k zastavení více než 40 metrů.
    Nissan lze mít i se 17“ disky, minimem pro hybrid je ovšem velikost 18“. Horší je brzdný účinek, na rozdíl od renaultu potřebuje nissan na zimních pneumatikách Nokian k zastavení více než 40 metrů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan Qashqai e-Power
    Nissan Qashqai e-Power| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přístrojový štít je vždy digitální, má 12,3“ a jednoduchou, ale přehlednou grafiku. Za příplatek 15 000 Kč lze mít také průhledový displej.
    Přístrojový štít je vždy digitální, má 12,3“ a jednoduchou, ale přehlednou grafiku. Za příplatek 15 000 Kč lze mít také průhledový displej.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault boduje příjemným rozložením interiéru s vertikálně posazenou 12“ obrazovkou natočenou ve směru k řidiči. Zpracování a použité materiály jsou na velmi slušné úrovni.
    Renault boduje příjemným rozložením interiéru s vertikálně posazenou 12“ obrazovkou natočenou ve směru k řidiči. Zpracování a použité materiály jsou na velmi slušné úrovni.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Multimediální systém australu je radost používat, velká obrazovka je velmi rychlá a spolehlivě reaguje na dotyk. Systém funguje podobně jako na mobilu, má možnost stahování aplikací, skvělou navigaci a povedlo se i menu pro nastavení vozu. Dobrým kompromisem je také ovládání klimatizace s vlastními tlačítky.
    Multimediální systém australu je radost používat, velká obrazovka je velmi rychlá a spolehlivě reaguje na dotyk. Systém funguje podobně jako na mobilu, má možnost stahování aplikací, skvělou navigaci a povedlo se i menu pro nastavení vozu. Dobrým kompromisem je také ovládání klimatizace s vlastními tlačítky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na pravé straně pod volantem je se třemi páčkami trochu zmatek, a to na fotce není vidět pádlo pro ovládání rekuperace. Volič převodovky je při rozjezdu nutné chvíli přidržet, což zpočátku vyžaduje trochu zvyku.
    Na pravé straně pod volantem je se třemi páčkami trochu zmatek, a to na fotce není vidět pádlo pro ovládání rekuperace. Volič převodovky je při rozjezdu nutné chvíli přidržet, což zpočátku vyžaduje trochu zvyku.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vpředu renault lehce omezuje nohy širokým středovým tunelem, není to ale nic závažného.
    Vpředu renault lehce omezuje nohy širokým středovým tunelem, není to ale nic závažného.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vzadu je nabídka prostoru nadprůměrná v každém směru, výhodami jsou posuvná sedačka a nastavitelné opěradlo. Panoramatická střecha je obrovská a prostor pro hlavu nijak neomezuje.
    Vzadu je nabídka prostoru nadprůměrná v každém směru, výhodami jsou posuvná sedačka a nastavitelné opěradlo. Panoramatická střecha je obrovská a prostor pro hlavu nijak neomezuje.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Díky natáčecí zadní nápravě je austral nečekaně obratný a mezi kužely se vrhá velmi ostře. Chce to ale trochu zvyku, elektronika občas umí nastoupit příliš razantně.
    Díky natáčecí zadní nápravě je austral nečekaně obratný a mezi kužely se vrhá velmi ostře. Chce to ale trochu zvyku, elektronika občas umí nastoupit příliš razantně.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS870P 235/45 R20
    Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS870P 235/45 R20| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Francouz dokáže nabídnout větší kufr než nissan, pokud jsou tedy sedačky posunuté dopředu. Nevýhodou je schod vzniklý po sklopení sedaček.
    Francouz dokáže nabídnout větší kufr než nissan, pokud jsou tedy sedačky posunuté dopředu. Nevýhodou je schod vzniklý po sklopení sedaček.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod podlážkou může být dojezdová rezerva, testovaný kus ji však nahradil subwooferem.
    Pod podlážkou může být dojezdová rezerva, testovaný kus ji však nahradil subwooferem.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Motor renaultu představuje nově vyvinutá přeplňovaná tříválcová dvanáctistovka pracující v upraveném Millerově cyklu s tepelnou účinností až 41 %.
    Motor renaultu představuje nově vyvinutá přeplňovaná tříválcová dvanáctistovka pracující v upraveném Millerově cyklu s tepelnou účinností až 41 %.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault počítá minimálně s 19“ disky a nízkým profilem, což nepomáhá komfortu, ten je přesto na skvělé úrovni
    Renault počítá minimálně s 19“ disky a nízkým profilem, což nepomáhá komfortu, ten je přesto na skvělé úrovni| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jak se vlastně jmenuje? Ve veškerých oficiálních materiálech je to Austral E-Tech, na zádi má však auto napsané Australe, s modrým E označujícím hybridní pohon, stejně jako to mají Espace a Rafale.
    Jak se vlastně jmenuje? Ve veškerých oficiálních materiálech je to Austral E-Tech, na zádi má však auto napsané Australe, s modrým E označujícím hybridní pohon, stejně jako to mají Espace a Rafale.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Austral E-Tech Full Hybrid
    Renault Austral E-Tech Full Hybrid| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zadní náprava renaultu s funkcí 4Control má nově rozsah až 5°, což má značný pozitivní vliv na manévrování ve stísněných prostorech
    Zadní náprava renaultu s funkcí 4Control má nově rozsah až 5°, což má značný pozitivní vliv na manévrování ve stísněných prostorech| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Horizontálně posazený displej má 12,3“ a jednoduchou grafiku, taktéž 12,3“ přístrojový štít je standardem až od výbavy N-Connecta a navzdory více zobrazeným údajům zůstává stále hezky přehledný.
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Nissan se nepouští do ničeho odvážného a reflektuje moderní trendy mainstreamových značek.
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Nissan nabízí tři možnosti rekuperace: standardní režim D, kde téměř plachtí (v režimu Eco zcela), B, kde je rekuperace silnější, a e-Pedal, kde dokáže jezdit téměř jednopedálově. Stejně jako v renaultu ale nedokáže zcela zastavit, kolem 8 km/h je nutné sešlápnout brzdu.
Líbí se nám ovšem klasický panel klimatizace s otočnými ovladači a vlastním displejem.
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Systém nissanu se snaží inspirovat u mobilů použitím nastavitelných widgetů, což oceňujeme. Jinak ale působí zastarale a nenabízí mnoho moderních funkcí.
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Vpředu je nissan prostorově nadprůměrný, zato vzadu na Francouze trochu ztrácí.
V testované verzi za to může také panoramatické okno, které hrbolem přesně nad hlavou ubírá pár centimetrů.
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Nissan se mezi kužely pronese velmi lehce a přirozeně, i bez pomoci elektroniky a sofistikované nápravy, elektronika zasahuje pouze lehce
Nissan Qashqai e-Power
Pneumatiky v testu: Nokian Snowproof 2 SUV 235/55 R18
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Rozdělená podlážka se dá použít k rozdělení plochy, ve vyšší poloze jako na fotografi i odstraňuje schod. Výsledná plocha po sklopení sedaček je tak velmi plochá.
Kufr nissanu je průměrný a nepravidelně vytvarovaný, ale mezi podběhy velmi široký.
Nissan Qashqai e-Power
Pod podlážkou může i hybrid mít dojezdovou rezervu.
Přeplňovaná tříválcová patnáctistovka má svůj původ u Infiniti a zajímavá je především technologií proměnné komprese VCR.
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Nissan lze mít i se 17“ disky, minimem pro hybrid je ovšem velikost 18“. Horší je brzdný účinek, na rozdíl od renaultu potřebuje nissan na zimních pneumatikách Nokian k zastavení více než 40 metrů.
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Nissan Qashqai e-Power
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Přístrojový štít je vždy digitální, má 12,3“ a jednoduchou, ale přehlednou grafiku. Za příplatek 15 000 Kč lze mít také průhledový displej.
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault boduje příjemným rozložením interiéru s vertikálně posazenou 12“ obrazovkou natočenou ve směru k řidiči. Zpracování a použité materiály jsou na velmi slušné úrovni.
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Multimediální systém australu je radost používat, velká obrazovka je velmi rychlá a spolehlivě reaguje na dotyk. Systém funguje podobně jako na mobilu, má možnost stahování aplikací, skvělou navigaci a povedlo se i menu pro nastavení vozu. Dobrým kompromisem je také ovládání klimatizace s vlastními tlačítky.
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Na pravé straně pod volantem je se třemi páčkami trochu zmatek, a to na fotce není vidět pádlo pro ovládání rekuperace. Volič převodovky je při rozjezdu nutné chvíli přidržet, což zpočátku vyžaduje trochu zvyku.
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Vpředu renault lehce omezuje nohy širokým středovým tunelem, není to ale nic závažného.
Vzadu je nabídka prostoru nadprůměrná v každém směru, výhodami jsou posuvná sedačka a nastavitelné opěradlo. Panoramatická střecha je obrovská a prostor pro hlavu nijak neomezuje.
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Díky natáčecí zadní nápravě je austral nečekaně obratný a mezi kužely se vrhá velmi ostře. Chce to ale trochu zvyku, elektronika občas umí nastoupit příliš razantně.
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS870P 235/45 R20
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Francouz dokáže nabídnout větší kufr než nissan, pokud jsou tedy sedačky posunuté dopředu. Nevýhodou je schod vzniklý po sklopení sedaček.
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Pod podlážkou může být dojezdová rezerva, testovaný kus ji však nahradil subwooferem.
Motor renaultu představuje nově vyvinutá přeplňovaná tříválcová dvanáctistovka pracující v upraveném Millerově cyklu s tepelnou účinností až 41 %.
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault počítá minimálně s 19“ disky a nízkým profilem, což nepomáhá komfortu, ten je přesto na skvělé úrovni
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Jak se vlastně jmenuje? Ve veškerých oficiálních materiálech je to Austral E-Tech, na zádi má však auto napsané Australe, s modrým E označujícím hybridní pohon, stejně jako to mají Espace a Rafale.
Renault Austral E-Tech Full Hybrid
Zadní náprava renaultu s funkcí 4Control má nově rozsah až 5°, což má značný pozitivní vliv na manévrování ve stísněných prostorech