Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power vs. Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Horizontálně posazený displej má 12,3“ a jednoduchou grafiku, taktéž 12,3“ přístrojový štít je standardem až od výbavy N-Connecta a navzdory více zobrazeným údajům zůstává stále hezky přehledný.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan se nepouští do ničeho odvážného a reflektuje moderní trendy mainstreamových značek.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan nabízí tři možnosti rekuperace: standardní režim D, kde téměř plachtí (v režimu Eco zcela), B, kde je rekuperace silnější, a e-Pedal, kde dokáže jezdit téměř jednopedálově. Stejně jako v renaultu ale nedokáže zcela zastavit, kolem 8 km/h je nutné sešlápnout brzdu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Líbí se nám ovšem klasický panel klimatizace s otočnými ovladači a vlastním displejem.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Systém nissanu se snaží inspirovat u mobilů použitím nastavitelných widgetů, což oceňujeme. Jinak ale působí zastarale a nenabízí mnoho moderních funkcí.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vpředu je nissan prostorově nadprůměrný, zato vzadu na Francouze trochu ztrácí.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
V testované verzi za to může také panoramatické okno, které hrbolem přesně nad hlavou ubírá pár centimetrů.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan se mezi kužely pronese velmi lehce a přirozeně, i bez pomoci elektroniky a sofistikované nápravy, elektronika zasahuje pouze lehce|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Nokian Snowproof 2 SUV 235/55 R18|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Rozdělená podlážka se dá použít k rozdělení plochy, ve vyšší poloze jako na fotografi i odstraňuje schod. Výsledná plocha po sklopení sedaček je tak velmi plochá.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kufr nissanu je průměrný a nepravidelně vytvarovaný, ale mezi podběhy velmi široký.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pod podlážkou může i hybrid mít dojezdovou rezervu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Přeplňovaná tříválcová patnáctistovka má svůj původ u Infiniti a zajímavá je především technologií proměnné komprese VCR.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan lze mít i se 17“ disky, minimem pro hybrid je ovšem velikost 18“. Horší je brzdný účinek, na rozdíl od renaultu potřebuje nissan na zimních pneumatikách Nokian k zastavení více než 40 metrů.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan Qashqai e-Power|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Přístrojový štít je vždy digitální, má 12,3“ a jednoduchou, ale přehlednou grafiku. Za příplatek 15 000 Kč lze mít také průhledový displej.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault boduje příjemným rozložením interiéru s vertikálně posazenou 12“ obrazovkou natočenou ve směru k řidiči. Zpracování a použité materiály jsou na velmi slušné úrovni.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Multimediální systém australu je radost používat, velká obrazovka je velmi rychlá a spolehlivě reaguje na dotyk. Systém funguje podobně jako na mobilu, má možnost stahování aplikací, skvělou navigaci a povedlo se i menu pro nastavení vozu. Dobrým kompromisem je také ovládání klimatizace s vlastními tlačítky.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Na pravé straně pod volantem je se třemi páčkami trochu zmatek, a to na fotce není vidět pádlo pro ovládání rekuperace. Volič převodovky je při rozjezdu nutné chvíli přidržet, což zpočátku vyžaduje trochu zvyku.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vpředu renault lehce omezuje nohy širokým středovým tunelem, není to ale nic závažného.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vzadu je nabídka prostoru nadprůměrná v každém směru, výhodami jsou posuvná sedačka a nastavitelné opěradlo. Panoramatická střecha je obrovská a prostor pro hlavu nijak neomezuje.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Díky natáčecí zadní nápravě je austral nečekaně obratný a mezi kužely se vrhá velmi ostře. Chce to ale trochu zvyku, elektronika občas umí nastoupit příliš razantně.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS870P 235/45 R20|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Francouz dokáže nabídnout větší kufr než nissan, pokud jsou tedy sedačky posunuté dopředu. Nevýhodou je schod vzniklý po sklopení sedaček.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pod podlážkou může být dojezdová rezerva, testovaný kus ji však nahradil subwooferem.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Motor renaultu představuje nově vyvinutá přeplňovaná tříválcová dvanáctistovka pracující v upraveném Millerově cyklu s tepelnou účinností až 41 %.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault počítá minimálně s 19“ disky a nízkým profilem, což nepomáhá komfortu, ten je přesto na skvělé úrovni|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jak se vlastně jmenuje? Ve veškerých oficiálních materiálech je to Austral E-Tech, na zádi má však auto napsané Australe, s modrým E označujícím hybridní pohon, stejně jako to mají Espace a Rafale.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Austral E-Tech Full Hybrid|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zadní náprava renaultu s funkcí 4Control má nově rozsah až 5°, což má značný pozitivní vliv na manévrování ve stísněných prostorech|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert