Nissan R390 GT1 (1997-1998): Silniční verze byla nejrychlejším a nejdražším Nissanem
23
/
51
Prohlédnout znovu
Nissan R390 GT1 (1997-1998): Silniční verze byla nejrychlejším a nejdražším Nissanem
Nissan R390 GT1 (1997-1998): Silniční verze byla nejrychlejším a nejdražším Nissanem
|
acz
Nissan R390 GT1 - závodní prototyp
|
acz
Nissan R390 GT1 - závodní prototyp
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1
|
acz
Nissan R390 GT1 - silniční verze
|
acz
Nissan R390 GT1 - silniční verze
|
acz
Nissan R390 GT1 - silniční verze
|
acz
Nissan R390 GT1 - silniční verze
|
acz
Nissan R390 GT1 - silniční verze
|
acz
Nissan R390 GT1 - silniční verze
|
acz
Nissan R390 GT1 - silniční verze
|
acz
Nissan R390 GT1 - silniční verze
|
acz
Nissan R390 GT1 - silniční verze
|
acz
Nissan R390 GT1 - silniční verze
|
acz
Nissan R390 GT1 - silniční verze
|
acz
Nissan R390 GT1 - silniční verze
|
acz
Nissan R390 GT1 - silniční verze
|
acz
Nissan R390 GT1 - silniční verze
|
acz
Nissan R390 GT1 - silniční verze
|
acz
Nissan R390 GT1 - silniční verze
|
acz
Nissan R390 GT1 - první prototyp
|
acz
Nissan R390 GT1 - první prototyp
|
acz
Nissan R390 GT1 - první prototyp
|
acz
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre