Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4 – Podobnost čistě náhodná

1/88
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan je vyroben ze současných surovin. To znamená především větší a propracovanější multimediální systém, jehož 12,3“ displej přečnívá nad palubní desku. Efektní je také krémové čalounění testované verze Tekna+.
    Nissan je vyroben ze současných surovin. To znamená především větší a propracovanější multimediální systém, jehož 12,3“ displej přečnívá nad palubní desku. Efektní je také krémové čalounění testované verze Tekna+.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Třízónová klimatizace je v aktuálním akčním ceníku nissanu výsadou vybavenější verze e-Powerline+, váže se tedy jen s pohonem všech kol. Její panel je přehledný.
    Třízónová klimatizace je v aktuálním akčním ceníku nissanu výsadou vybavenější verze e-Powerline+, váže se tedy jen s pohonem všech kol. Její panel je přehledný.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Displej multimediálního systému a digitálního přístrojového panelu má v nissanu shodných 12,3“ a oba fungují svižněji než ve škodovce. Vydařil se také projekční displej, který kodiaq v nabídce nemá.
    Displej multimediálního systému a digitálního přístrojového panelu má v nissanu shodných 12,3“ a oba fungují svižněji než ve škodovce. Vydařil se také projekční displej, který kodiaq v nabídce nemá.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Rozměrná přední křesla v nissanu sdílejí příčný prostor se širokým středovým tunelem, místa pro nohy je však dost. Totéž platí i pro zadní řadu, vyšší osoby ale narazí na limit v podobě výše položené lavice.
    Rozměrná přední křesla v nissanu sdílejí příčný prostor se širokým středovým tunelem, místa pro nohy je však dost. Totéž platí i pro zadní řadu, vyšší osoby ale narazí na limit v podobě výše položené lavice.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan v přístupu na zadní sedadla vyhrává, nevýhodu kratšího rozvoru dobíhá krásným pravým úhlem otevření zadních dveří
    Nissan v přístupu na zadní sedadla vyhrává, nevýhodu kratšího rozvoru dobíhá krásným pravým úhlem otevření zadních dveří| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan se ve vyhýbacím manévru spoléhá na poněkud drastický zásah stabilizace. Výrazně přenáší hmotnost ze strany na stranu, mezi kužely se pohybuje bezpečně, během manévru ale výrazně ztrácí rychlost.
    Nissan se ve vyhýbacím manévru spoléhá na poněkud drastický zásah stabilizace. Výrazně přenáší hmotnost ze strany na stranu, mezi kužely se pohybuje bezpečně, během manévru ale výrazně ztrácí rychlost.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zavazadelník x-trailu je se svými 575 litry v defenzivě. Potěší však nepatrně nižší nakládací hranou a nepatrně lepším tvarem. Ložná plocha je však kratší.
    Zavazadelník x-trailu je se svými 575 litry v defenzivě. Potěší však nepatrně nižší nakládací hranou a nepatrně lepším tvarem. Ložná plocha je však kratší.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod kapotou x-trailu je to trochu složitější. Tříválcová patnáctistovka produkuje 116 kW, slouží však jen jako generátor. Systémový výkon dosahuje 157 kW a 250 Nm. Volič směru jízdy nissanu má tvar připomínající počítačovou myš. Díky stálému převodu zde není žádný sportovní režim ani možnost manuálního řazení.
    Pod kapotou x-trailu je to trochu složitější. Tříválcová patnáctistovka produkuje 116 kW, slouží však jen jako generátor. Systémový výkon dosahuje 157 kW a 250 Nm. Volič směru jízdy nissanu má tvar připomínající počítačovou myš. Díky stálému převodu zde není žádný sportovní režim ani možnost manuálního řazení.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan měl příplatková 20“ kola, která mohou být jednou z příčin jeho poněkud nervózních jízdních vlastností. Brzdy jsou dobré, s brzdnou dráhou 41,1 m ale na zimních fi restonech za kodiaqem zaostal.
    Nissan měl příplatková 20“ kola, která mohou být jednou z příčin jeho poněkud nervózních jízdních vlastností. Brzdy jsou dobré, s brzdnou dráhou 41,1 m ale na zimních fi restonech za kodiaqem zaostal.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nissan X-Trail e-Power e-4orce
    Nissan X-Trail e-Power e-4orce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Také nissan poskytuje světlomety LED Matrix, aktuálně je však najdete jen ve vybavenější specifi kaci e-Powerline+
    Také nissan poskytuje světlomety LED Matrix, aktuálně je však najdete jen ve vybavenější specifi kaci e-Powerline+| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V interiéru kodiaqu je poznat, že se s časem pracovalo na kvalitě zpracování, která je nyní mnohem lepší než na začátku výroby. Jeho architektura začíná být s 9“ zabudovaným displejem trochu staromódní, to ale nemusí vadit každému.
    V interiéru kodiaqu je poznat, že se s časem pracovalo na kvalitě zpracování, která je nyní mnohem lepší než na začátku výroby. Jeho architektura začíná být s 9“ zabudovaným displejem trochu staromódní, to ale nemusí vadit každému.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V kodiaqu najdeme klasické, fyzické ovladače klimatizace. V základu má dvě zóny, Klima paket Premium pak za 25 000 Kč otevře další zónu pro zadní pasažéry.
    V kodiaqu najdeme klasické, fyzické ovladače klimatizace. V základu má dvě zóny, Klima paket Premium pak za 25 000 Kč otevře další zónu pro zadní pasažéry.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kodiaq spoléhá na starý systém infotainmentu značky, který už na novinky trochu ztrácí. Chybí mu především rychlá odezva na povely uživatele.
    Kodiaq spoléhá na starý systém infotainmentu značky, který už na novinky trochu ztrácí. Chybí mu především rychlá odezva na povely uživatele.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přední sedačky kodiaqu jsou podle měření o centimetr užší, díky širokému středovému vybrání ale působí velkoryseji. Vzadu se komfortně posadí i lidé nad 190 cm, místa před koleny i pro chodidla je zde více.
    Přední sedačky kodiaqu jsou podle měření o centimetr užší, díky širokému středovému vybrání ale působí velkoryseji. Vzadu se komfortně posadí i lidé nad 190 cm, místa před koleny i pro chodidla je zde více.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nastupování do škodovky je pro 181 cm vysokého redaktora velmi komfortní, zadní dveře se ale neumějí otevřít do plných 90°
    Nastupování do škodovky je pro 181 cm vysokého redaktora velmi komfortní, zadní dveře se ale neumějí otevřít do plných 90°| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda se do zatáček vrhá s větší chutí než nissan. Její stabilizace pracuje nenápadněji a je cítit, že těží z jistějšího podvozku než její konkurent. Kužely se tak proplete sebevědoměji a se všemi koly na zemi.
    Škoda se do zatáček vrhá s větší chutí než nissan. Její stabilizace pracuje nenápadněji a je cítit, že těží z jistějšího podvozku než její konkurent. Kužely se tak proplete sebevědoměji a se všemi koly na zemi.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kufr kodiaqu se svými 835 litry neshledává v x-trailu zásadní konkurenci. Potěší také dvojitou podlahou. Proti x-trailu je však až o osm centimetrů užší.
    Kufr kodiaqu se svými 835 litry neshledává v x-trailu zásadní konkurenci. Potěší také dvojitou podlahou. Proti x-trailu je však až o osm centimetrů užší.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Agregát 2.0 TDI se 147 kW a 400 Nm zůstal v nabídce jako poslední naftový mohykán. Pojí se výhradně se sedmistupňovým automatem a pohonem všech kol. Mechanický volič ústrojí DSG prozrazuje konstrukční stáří kodiaqu. I převodovka s dvěma spojkami ale musí pokleknout před reakcemi elektromotoru. Rychlejší odpich z místa mu zajistí jen funkce Launch Control.
    Agregát 2.0 TDI se 147 kW a 400 Nm zůstal v nabídce jako poslední naftový mohykán. Pojí se výhradně se sedmistupňovým automatem a pohonem všech kol. Mechanický volič ústrojí DSG prozrazuje konstrukční stáří kodiaqu. I převodovka s dvěma spojkami ale musí pokleknout před reakcemi elektromotoru. Rychlejší odpich z místa mu zajistí jen funkce Launch Control.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Testovaný kodiaq obouval standardní 18“ kola, což prospívá komfortu na palubě. Brzdy zastavily 1,8 tuny vážící vůz za 38,2 m, proti x-trailu však kodiaq stál na letních pneumatikách.
    Testovaný kodiaq obouval standardní 18“ kola, což prospívá komfortu na palubě. Brzdy zastavily 1,8 tuny vážící vůz za 38,2 m, proti x-trailu však kodiaq stál na letních pneumatikách.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
    Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kodiaq je již v základu vybaven výbornými adaptivními světlomety LED s matrixovým vykrýváním protijedoucích vozidel
    Kodiaq je již v základu vybaven výbornými adaptivními světlomety LED s matrixovým vykrýváním protijedoucích vozidel| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Nissan X-Trail e-Power e-4orce vs Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Nissan je vyroben ze současných surovin. To znamená především větší a propracovanější multimediální systém, jehož 12,3“ displej přečnívá nad palubní desku. Efektní je také krémové čalounění testované verze Tekna+.
Třízónová klimatizace je v aktuálním akčním ceníku nissanu výsadou vybavenější verze e-Powerline+, váže se tedy jen s pohonem všech kol. Její panel je přehledný.
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Displej multimediálního systému a digitálního přístrojového panelu má v nissanu shodných 12,3“ a oba fungují svižněji než ve škodovce. Vydařil se také projekční displej, který kodiaq v nabídce nemá.
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Rozměrná přední křesla v nissanu sdílejí příčný prostor se širokým středovým tunelem, místa pro nohy je však dost. Totéž platí i pro zadní řadu, vyšší osoby ale narazí na limit v podobě výše položené lavice.
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Nissan v přístupu na zadní sedadla vyhrává, nevýhodu kratšího rozvoru dobíhá krásným pravým úhlem otevření zadních dveří
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Nissan se ve vyhýbacím manévru spoléhá na poněkud drastický zásah stabilizace. Výrazně přenáší hmotnost ze strany na stranu, mezi kužely se pohybuje bezpečně, během manévru ale výrazně ztrácí rychlost.
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Zavazadelník x-trailu je se svými 575 litry v defenzivě. Potěší však nepatrně nižší nakládací hranou a nepatrně lepším tvarem. Ložná plocha je však kratší.
Pod kapotou x-trailu je to trochu složitější. Tříválcová patnáctistovka produkuje 116 kW, slouží však jen jako generátor. Systémový výkon dosahuje 157 kW a 250 Nm. Volič směru jízdy nissanu má tvar připomínající počítačovou myš. Díky stálému převodu zde není žádný sportovní režim ani možnost manuálního řazení.
Nissan měl příplatková 20“ kola, která mohou být jednou z příčin jeho poněkud nervózních jízdních vlastností. Brzdy jsou dobré, s brzdnou dráhou 41,1 m ale na zimních fi restonech za kodiaqem zaostal.
Nissan X-Trail e-Power e-4orce
Také nissan poskytuje světlomety LED Matrix, aktuálně je však najdete jen ve vybavenější specifi kaci e-Powerline+
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
V interiéru kodiaqu je poznat, že se s časem pracovalo na kvalitě zpracování, která je nyní mnohem lepší než na začátku výroby. Jeho architektura začíná být s 9“ zabudovaným displejem trochu staromódní, to ale nemusí vadit každému.
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
V kodiaqu najdeme klasické, fyzické ovladače klimatizace. V základu má dvě zóny, Klima paket Premium pak za 25 000 Kč otevře další zónu pro zadní pasažéry.
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Kodiaq spoléhá na starý systém infotainmentu značky, který už na novinky trochu ztrácí. Chybí mu především rychlá odezva na povely uživatele.
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Přední sedačky kodiaqu jsou podle měření o centimetr užší, díky širokému středovému vybrání ale působí velkoryseji. Vzadu se komfortně posadí i lidé nad 190 cm, místa před koleny i pro chodidla je zde více.
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Nastupování do škodovky je pro 181 cm vysokého redaktora velmi komfortní, zadní dveře se ale neumějí otevřít do plných 90°
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda se do zatáček vrhá s větší chutí než nissan. Její stabilizace pracuje nenápadněji a je cítit, že těží z jistějšího podvozku než její konkurent. Kužely se tak proplete sebevědoměji a se všemi koly na zemi.
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Kufr kodiaqu se svými 835 litry neshledává v x-trailu zásadní konkurenci. Potěší také dvojitou podlahou. Proti x-trailu je však až o osm centimetrů užší.
Agregát 2.0 TDI se 147 kW a 400 Nm zůstal v nabídce jako poslední naftový mohykán. Pojí se výhradně se sedmistupňovým automatem a pohonem všech kol. Mechanický volič ústrojí DSG prozrazuje konstrukční stáří kodiaqu. I převodovka s dvěma spojkami ale musí pokleknout před reakcemi elektromotoru. Rychlejší odpich z místa mu zajistí jen funkce Launch Control.
Testovaný kodiaq obouval standardní 18“ kola, což prospívá komfortu na palubě. Brzdy zastavily 1,8 tuny vážící vůz za 38,2 m, proti x-trailu však kodiaq stál na letních pneumatikách.
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4x4
Kodiaq je již v základu vybaven výbornými adaptivními světlomety LED s matrixovým vykrýváním protijedoucích vozidel