Grafi ka přístrojů je decentní a ovládání palubního počítače snadné.|
Zdroj: acz
Ford Edge|
Zdroj: acz
Interiér zaujme festovním zpracováním. Tvrdé plasty jsou jen na středovém panelu, vše ostatní kryje kůže.|
Zdroj: acz
Ford Edge|
Zdroj: acz
Díky velkému rozsahu osmistupňové převodovky se spotřeba drží na solidních hodnotách v průměru pod 8 litry.|
Zdroj: acz
Klimatizace se ovládá tlačítky jen částečně, distribuci vzduchu lze upravovat jen displeji|
Zdroj: acz
Multimediální systém Sync3 funguje solidně, v edge mu však chybí kapacitní displej.|
Zdroj: acz
Ford Edge|
Zdroj: acz
Ford Edge|
Zdroj: acz
Edge v současnosti nabízí parkovací asistent už v základní výbavě|
Zdroj: acz
Edge nabízí řadu schránek, velmi praktická je ta na vrchu palubní desky|
Zdroj: acz
Přední opěradla jsou sice plošší, ale výbornou oporou zad potěší při dlouhých jízdách.|
Zdroj: acz
Ford Edge|
Zdroj: acz
Za volantem se sedí velmi pohodlně a loketní opěrka, byť nepolohovatelná, je v ideální výšce. Všimněte si drobné schránky za středovým panelem.|
Zdroj: acz
Vzadu oceníte hodně místa pro hlavu, před koleny ho nadbytek není. Překvapivě použitelné je i prostřední místo a nechybí zde ani 230V zásuvka.|
Zdroj: acz
Ford Edge|
Zdroj: acz
Ford Edge|
Zdroj: acz
Ford Edge|
Zdroj: acz
Ford Edge|
Zdroj: acz
Edge nemá prudké změny směru zrovna v oblibě, přesto se s vyhýbacím manévrem popral se ctí.|
Zdroj: acz
Nedotáčivost není nijak extrémní a dobře naladěná stabilizace dokáže vůz dostatečně přibrzdit, abyste se udrželi v požadovaném směru.|
Zdroj: acz
Ford Edge|
Zdroj: acz
Ford Edge|
Zdroj: acz
Ford Edge|
Zdroj: acz
Ford Edge|
Zdroj: acz
Ford Edge|
Zdroj: acz
Ford Edge|
Zdroj: acz
Kufr edge je kvalitně čalouněn a potěší velkou šířkou, je však mělčí.|
Zdroj: acz
Ford Edge|
Zdroj: acz
Pod podlahou se nachází dojezdové kolo.|
Zdroj: acz
Ford Edge|
Zdroj: acz
Roleta nemá vedení v kolejnicích a zajišťování je krkolomné. Ještě více vadí, že koliduje s vyklopenými háčky, které jí v pohybu překáží. Toto se opravdu nepovedlo.|
Zdroj: acz
Dvoulitr ve fordu je kultivovaný, automat řadí plynule, ale pohonné ústrojí si dává se vším trochu načas. V kombinaci se značnou hmotností není dynamika nijak oslnivá a nad 170 km/h už edge zrychluje hodně vlažně.|
Zdroj: acz
Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV 4 255/45 R20|
Zdroj: acz
Ford Edge|
Zdroj: acz
Ford Edge|
Zdroj: acz
Ford Edge|
Zdroj: acz
Páté dveře jsou hodně mohutné a vyklápí se nízko, jen do 184 cm.|
Zdroj: acz