Nová elektrická SUV značek Ford a Lincoln přijedou do tří let
17
/
39
Prohlédnout znovu
Nová elektrická SUV značek Ford a Lincoln přijedou do tří let
Ford Edge
|
acz
Grafi ka přístrojů je decentní a ovládání palubního počítače snadné.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Interiér zaujme festovním zpracováním. Tvrdé plasty jsou jen na středovém panelu, vše ostatní kryje kůže.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Díky velkému rozsahu osmistupňové převodovky se spotřeba drží na solidních hodnotách v průměru pod 8 litry.
|
acz
Klimatizace se ovládá tlačítky jen částečně, distribuci vzduchu lze upravovat jen displeji
|
acz
Multimediální systém Sync3 funguje solidně, v edge mu však chybí kapacitní displej.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Edge v současnosti nabízí parkovací asistent už v základní výbavě
|
acz
Edge nabízí řadu schránek, velmi praktická je ta na vrchu palubní desky
|
acz
Přední opěradla jsou sice plošší, ale výbornou oporou zad potěší při dlouhých jízdách.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Za volantem se sedí velmi pohodlně a loketní opěrka, byť nepolohovatelná, je v ideální výšce. Všimněte si drobné schránky za středovým panelem.
|
acz
Vzadu oceníte hodně místa pro hlavu, před koleny ho nadbytek není. Překvapivě použitelné je i prostřední místo a nechybí zde ani 230V zásuvka.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Edge nemá prudké změny směru zrovna v oblibě, přesto se s vyhýbacím manévrem popral se ctí.
|
acz
Nedotáčivost není nijak extrémní a dobře naladěná stabilizace dokáže vůz dostatečně přibrzdit, abyste se udrželi v požadovaném směru.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Kufr edge je kvalitně čalouněn a potěší velkou šířkou, je však mělčí.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Pod podlahou se nachází dojezdové kolo.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Roleta nemá vedení v kolejnicích a zajišťování je krkolomné. Ještě více vadí, že koliduje s vyklopenými háčky, které jí v pohybu překáží. Toto se opravdu nepovedlo.
|
acz
Dvoulitr ve fordu je kultivovaný, automat řadí plynule, ale pohonné ústrojí si dává se vším trochu načas. V kombinaci se značnou hmotností není dynamika nijak oslnivá a nad 170 km/h už edge zrychluje hodně vlažně.
|
acz
Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV 4 255/45 R20
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Páté dveře jsou hodně mohutné a vyklápí se nízko, jen do 184 cm.
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?