Nová elektrická SUV značek Ford a Lincoln přijedou do tří let

27/39
Zavřít
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Grafi ka přístrojů je decentní a ovládání palubního počítače snadné.
    Grafi ka přístrojů je decentní a ovládání palubního počítače snadné.| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Interiér zaujme festovním zpracováním. Tvrdé plasty jsou jen na středovém panelu, vše ostatní kryje kůže.
    Interiér zaujme festovním zpracováním. Tvrdé plasty jsou jen na středovém panelu, vše ostatní kryje kůže.| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Díky velkému rozsahu osmistupňové převodovky se spotřeba drží na solidních hodnotách v průměru pod 8 litry.
    Díky velkému rozsahu osmistupňové převodovky se spotřeba drží na solidních hodnotách v průměru pod 8 litry.| Zdroj: acz
  • Klimatizace se ovládá tlačítky jen částečně, distribuci vzduchu lze upravovat jen displeji
    Klimatizace se ovládá tlačítky jen částečně, distribuci vzduchu lze upravovat jen displeji| Zdroj: acz
  • Multimediální systém Sync3 funguje solidně, v edge mu však chybí kapacitní displej.
    Multimediální systém Sync3 funguje solidně, v edge mu však chybí kapacitní displej.| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Edge v současnosti nabízí parkovací asistent už v základní výbavě
    Edge v současnosti nabízí parkovací asistent už v základní výbavě| Zdroj: acz
  • Edge nabízí řadu schránek, velmi praktická je ta na vrchu palubní desky
    Edge nabízí řadu schránek, velmi praktická je ta na vrchu palubní desky| Zdroj: acz
  • Přední opěradla jsou sice plošší, ale výbornou oporou zad potěší při dlouhých jízdách.
    Přední opěradla jsou sice plošší, ale výbornou oporou zad potěší při dlouhých jízdách.| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Za volantem se sedí velmi pohodlně a loketní opěrka, byť nepolohovatelná, je v ideální výšce. Všimněte si drobné schránky za středovým panelem.
    Za volantem se sedí velmi pohodlně a loketní opěrka, byť nepolohovatelná, je v ideální výšce. Všimněte si drobné schránky za středovým panelem.| Zdroj: acz
  • Vzadu oceníte hodně místa pro hlavu, před koleny ho nadbytek není. Překvapivě použitelné je i prostřední místo a nechybí zde ani 230V zásuvka.
    Vzadu oceníte hodně místa pro hlavu, před koleny ho nadbytek není. Překvapivě použitelné je i prostřední místo a nechybí zde ani 230V zásuvka.| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Edge nemá prudké změny směru zrovna v oblibě, přesto se s vyhýbacím manévrem popral se ctí.
    Edge nemá prudké změny směru zrovna v oblibě, přesto se s vyhýbacím manévrem popral se ctí.| Zdroj: acz
  • Nedotáčivost není nijak extrémní a dobře naladěná stabilizace dokáže vůz dostatečně přibrzdit, abyste se udrželi v požadovaném směru.
    Nedotáčivost není nijak extrémní a dobře naladěná stabilizace dokáže vůz dostatečně přibrzdit, abyste se udrželi v požadovaném směru.| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Kufr edge je kvalitně čalouněn a potěší velkou šířkou, je však mělčí.
    Kufr edge je kvalitně čalouněn a potěší velkou šířkou, je však mělčí.| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Pod podlahou se nachází dojezdové kolo.
    Pod podlahou se nachází dojezdové kolo.| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Roleta nemá vedení v kolejnicích a zajišťování je krkolomné. Ještě více vadí, že koliduje s vyklopenými háčky, které jí v pohybu překáží. Toto se opravdu nepovedlo.
    Roleta nemá vedení v kolejnicích a zajišťování je krkolomné. Ještě více vadí, že koliduje s vyklopenými háčky, které jí v pohybu překáží. Toto se opravdu nepovedlo.| Zdroj: acz
  • Dvoulitr ve fordu je kultivovaný, automat řadí plynule, ale pohonné ústrojí si dává se vším trochu načas. V kombinaci se značnou hmotností není dynamika nijak oslnivá a nad 170 km/h už edge zrychluje hodně vlažně.
    Dvoulitr ve fordu je kultivovaný, automat řadí plynule, ale pohonné ústrojí si dává se vším trochu načas. V kombinaci se značnou hmotností není dynamika nijak oslnivá a nad 170 km/h už edge zrychluje hodně vlažně.| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV 4 255/45 R20
    Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV 4 255/45 R20| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Ford Edge
    Ford Edge| Zdroj: acz
  • Páté dveře jsou hodně mohutné a vyklápí se nízko, jen do 184 cm.
    Páté dveře jsou hodně mohutné a vyklápí se nízko, jen do 184 cm.| Zdroj: acz
Ford Edge
Grafi ka přístrojů je decentní a ovládání palubního počítače snadné.
Ford Edge
Interiér zaujme festovním zpracováním. Tvrdé plasty jsou jen na středovém panelu, vše ostatní kryje kůže.
Ford Edge
Díky velkému rozsahu osmistupňové převodovky se spotřeba drží na solidních hodnotách v průměru pod 8 litry.
Klimatizace se ovládá tlačítky jen částečně, distribuci vzduchu lze upravovat jen displeji
Multimediální systém Sync3 funguje solidně, v edge mu však chybí kapacitní displej.
Ford Edge
Ford Edge
Edge v současnosti nabízí parkovací asistent už v základní výbavě
Edge nabízí řadu schránek, velmi praktická je ta na vrchu palubní desky
Přední opěradla jsou sice plošší, ale výbornou oporou zad potěší při dlouhých jízdách.
Ford Edge
Za volantem se sedí velmi pohodlně a loketní opěrka, byť nepolohovatelná, je v ideální výšce. Všimněte si drobné schránky za středovým panelem.
Vzadu oceníte hodně místa pro hlavu, před koleny ho nadbytek není. Překvapivě použitelné je i prostřední místo a nechybí zde ani 230V zásuvka.
Ford Edge
Ford Edge
Ford Edge
Ford Edge
Edge nemá prudké změny směru zrovna v oblibě, přesto se s vyhýbacím manévrem popral se ctí.
Nedotáčivost není nijak extrémní a dobře naladěná stabilizace dokáže vůz dostatečně přibrzdit, abyste se udrželi v požadovaném směru.
Ford Edge
Ford Edge
Ford Edge
Ford Edge
Ford Edge
Ford Edge
Kufr edge je kvalitně čalouněn a potěší velkou šířkou, je však mělčí.
Ford Edge
Pod podlahou se nachází dojezdové kolo.
Ford Edge
Roleta nemá vedení v kolejnicích a zajišťování je krkolomné. Ještě více vadí, že koliduje s vyklopenými háčky, které jí v pohybu překáží. Toto se opravdu nepovedlo.
Dvoulitr ve fordu je kultivovaný, automat řadí plynule, ale pohonné ústrojí si dává se vším trochu načas. V kombinaci se značnou hmotností není dynamika nijak oslnivá a nad 170 km/h už edge zrychluje hodně vlažně.
Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV 4 255/45 R20
Ford Edge
Ford Edge
Ford Edge
Páté dveře jsou hodně mohutné a vyklápí se nízko, jen do 184 cm.