Nové bezpečnostní systémy v autech: Člověk versus technika
17
/
20
Prohlédnout znovu
Nové bezpečnostní systémy v autech: Člověk versus technika
Všechny systémy se mají automaticky odpojit v případě, že cokoliv selže. Například pokud v zimě spadne pár vloček na čidla přednárazového systému.
|
Svět motorů
Kolem auta je dnes přes dvacet čidel asistenčních systémů. Kromě kamer a rohových nebo čelních radarů i 12 ultrazvukových senzorů. Opravy to bohužel nesmírně prodražuje.
|
Svět motorů
Kolem auta je dnes přes dvacet čidel asistenčních systémů. Kromě kamer a rohových nebo čelních radarů i 12 ultrazvukových senzorů. Opravy to bohužel nesmírně prodražuje.
|
Svět motorů
Nové bezpečnostní systémy v autech
|
Svět motorů
Nové bezpečnostní systémy v autech
|
Svět motorů
Nové bezpečnostní systémy v autech
|
Svět motorů
Aktivní asistent jízdy v pruzích
|
Svět motorů
Inteligentní rychlostní asistent
|
Svět motorů
Příprava na instalaci alkotesteru
|
Svět motorů
Detekce únavy a nepozornosti
|
Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění
|
Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění
|
Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění
|
Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění
|
Svět motorů
Datový záznam okolností nehody
|
Svět motorů
Datový záznam okolností nehody
|
Svět motorů
eCall
|
Svět motorů
Signalizace nouzového brzdění
|
Svět motorů
Parkovací senzory nebo kamera
|
Svět motorů
Parkovací senzory nebo kamera
|
Svět motorů
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava