Nové bezpečnostní systémy v autech: Člověk versus technika
10
/
20
Prohlédnout znovu
Nové bezpečnostní systémy v autech: Člověk versus technika
Všechny systémy se mají automaticky odpojit v případě, že cokoliv selže. Například pokud v zimě spadne pár vloček na čidla přednárazového systému.
|
Svět motorů
Kolem auta je dnes přes dvacet čidel asistenčních systémů. Kromě kamer a rohových nebo čelních radarů i 12 ultrazvukových senzorů. Opravy to bohužel nesmírně prodražuje.
|
Svět motorů
Kolem auta je dnes přes dvacet čidel asistenčních systémů. Kromě kamer a rohových nebo čelních radarů i 12 ultrazvukových senzorů. Opravy to bohužel nesmírně prodražuje.
|
Svět motorů
Nové bezpečnostní systémy v autech
|
Svět motorů
Nové bezpečnostní systémy v autech
|
Svět motorů
Nové bezpečnostní systémy v autech
|
Svět motorů
Aktivní asistent jízdy v pruzích
|
Svět motorů
Inteligentní rychlostní asistent
|
Svět motorů
Příprava na instalaci alkotesteru
|
Svět motorů
Detekce únavy a nepozornosti
|
Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění
|
Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění
|
Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění
|
Svět motorů
Pokročilé nouzové brzdění
|
Svět motorů
Datový záznam okolností nehody
|
Svět motorů
Datový záznam okolností nehody
|
Svět motorů
eCall
|
Svět motorů
Signalizace nouzového brzdění
|
Svět motorů
Parkovací senzory nebo kamera
|
Svět motorů
Parkovací senzory nebo kamera
|
Svět motorů
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu