Nové technologie MAN: Volnoběžka a další

1/8
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nové technologie MAN: Volnoběžka a další
    Nové technologie MAN: Volnoběžka a další| Zdroj: acz
  • Menu palubního počítače nabízí také češtinu a možnost deaktivace volnoběžky Efficientroll
    Menu palubního počítače nabízí také češtinu a možnost deaktivace volnoběžky Efficientroll| Zdroj: acz
  • MAN
    MAN| Zdroj: acz
  • Speciálně pro model TGX D38 byla vyvinuta vysokovýkonná motorová brzda Turbo EVB s výkonem 600 kW
    Speciálně pro model TGX D38 byla vyvinuta vysokovýkonná motorová brzda Turbo EVB s výkonem 600 kW| Zdroj: acz
  • Kamera pro sledování jízdního pruhu dostala vyšší rozlišení
    Kamera pro sledování jízdního pruhu dostala vyšší rozlišení| Zdroj: acz
  • Nouzové brzdění ABA pracuje na základě dat z radaru umístěného nad předním nárazníkem
    Nouzové brzdění ABA pracuje na základě dat z radaru umístěného nad předním nárazníkem| Zdroj: acz
  • Pohonný řetězec D38 se dvěma turbodmychadly je schopný vyvinout až 3000 N.m
    Pohonný řetězec D38 se dvěma turbodmychadly je schopný vyvinout až 3000 N.m| Zdroj: acz
  • K objemnému šestiválci D38 je k dostání i volnoběžka Efficientroll
    K objemnému šestiválci D38 je k dostání i volnoběžka Efficientroll| Zdroj: acz
Nové technologie MAN: Volnoběžka a další
Menu palubního počítače nabízí také češtinu a možnost deaktivace volnoběžky Efficientroll
MAN
Speciálně pro model TGX D38 byla vyvinuta vysokovýkonná motorová brzda Turbo EVB s výkonem 600 kW
Kamera pro sledování jízdního pruhu dostala vyšší rozlišení
Nouzové brzdění ABA pracuje na základě dat z radaru umístěného nad předním nárazníkem
Pohonný řetězec D38 se dvěma turbodmychadly je schopný vyvinout až 3000 N.m
K objemnému šestiválci D38 je k dostání i volnoběžka Efficientroll