Utahovák kol Parkside|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Točivý moment se nastavuje v pěti stupních tlačítkem na rukojeti|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Světlo se spouští už lehkým zmáčknutím spouště, po pravdě u něj moc nevidíme smysl. Pogumované plochy kryjí i hrany, které se poškozují při odkládání utahováku na zem.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Baterie se nabije za hodinu, její stav lze rychle zjistit|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Pojistný kroužek funguje efektivně a drží nástavce tak akorát, aby samy nepadaly|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Utahovák kol Parkside|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Utahovák kol Parkside|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Utahovák kol Parkside|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Utahovák kol Parkside|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Utahovák kol Parkside|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Utahovák kol Parkside|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Utahovák kol Parkside|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík