Jak slouží policejní elektromobily: Zločince nestíhají, přesto pomáhají a chrání
1
/
28
Prohlédnout znovu
Jak slouží policejní elektromobily: Zločince nestíhají, přesto pomáhají a chrání
Hyundai Ioniq
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pražští policisté převzali koncem června 20 z 38 elektrických vozů Hyundai Ioniq
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nadporučík Ondřej Šurkovský si elektromobil po městě pochvaluje. Pro potřeby tísňové linky však stále nejlépe vyhovuje auto se silným benzinovým motorem a pohonem všech kol.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Interiér vypadá jako u produkčního vozu, jediný rozdíl představuje přídavný voltmetr světelné rampy na středovém tunelu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Policejní elektromobily uvidíte jezdit nejčastěji po centru Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vlevo vzadu v kufru leží v čalouněném boxu speciální akumulátor pro majáky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přídavná baterie se nabíjí přes zásuvku v zadním nárazníku, díky úsporné technologii LED to ale prý za čtvrt roku používání ještě nebylo potřeba
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Elektrická auta jsou přidělena služebnám s možností vlastního nabíjení, případně mohou policisté využít rychlonabíjecích stanic
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hyundai Ioniq
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Policejní Škoda Kodiaq
|
Policie ČR
Policejní Škoda Kodiaq
|
Policie ČR
Policejní Škoda Kodiaq
|
Policie ČR
Policejní Škoda Kodiaq
|
Policie ČR
Amerika za pět let zavede systém, který je v Evropě normou už roky
Toyota Gazoo Racing údajně pracuje na dalším ostrém hatchbacku. Zamíří do rallye i na silnice
Prodloužený Volkswagen Tiguan pro Čínu se skoro dotáhl na Škodu Kodiaq
TEST Audi SQ8 4.0 TFSI – Ve znamení kacířské myšlenky
TWR se vrací s restomodem XJS V12. Přes 600 koní v karbonu!
Šestikolka Toyota Land Cruiser odolá puškám a ujede až 2000 km na nádrž