Škoda Octavia první generace v prodloužené verzi pro úřad vlády. Vozila i tehdejšího premiéra Miloše Zemana|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Superb druhé generace se šestiválcem a vládní historií. Zažil prezidenty Klausa a Zemana|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Superb druhé generace se šestiválcem a vládní historií. Zažil prezidenty Klausa a Zemana|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia první generace v prodloužené verzi pro úřad vlády a Škoda Superb druhé generace se šestiválcem|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Jedna z prvních verzí užitkového vozu Škoda Beta na základech Favoritu|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Favorit|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Doprovodná Škoda 120 L|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Doprovodná Škoda 120 L|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Doprovodná Škoda 120 L|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia RS WRC Edition a v pozadí tréninkový vůz Armina Schwarze a Romana Kresty|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Felicia v provedení s dlouhým hardtopem|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 110 R z roku 1969 pro L.I. Brežněva. Ten však dárek odmítl a vůz se vrátil zpět k nám|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 450|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 450|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 450|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 450|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 450|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 kombi|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 kombi|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 kombi|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 sedan|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 sedan|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 sedan|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Prototyp Škody 720 sedan|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Vozy továrního dánského týmu Škoda Motorsport|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1978|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 RS z roku 1975. Jeden ze tří vyrobených kusů s pětistupňovou převodovkou, se kterým Vojtěch a Enge přispěli k titulu mistrů Evropy.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 LR/H, jeden ze dvou prototypů pro skupinu S|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Okruhová verze Škody Favorit|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 R/H, která podle dobového testu Světa motorů jezdila až 265 km/h|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid 130 L v úpravě Sport od německého dealera|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Tudor v provedení STW, která se kvůli clu vyvážela do Finska jako užitkový vůz. Uvnitř však byla již z výroby připravena sada pro přestavbu na osobní automobil.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Tudor v provedení STW|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Tudor v provedení STW|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Tudor v provedení STW|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid 135 RiC s nájezdem jen několik desítek kilometrů. Zároveň jeden z mála kusů s elektronickým vstřikováním, katalyzátorem a lambda sondou|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid 135 RiC s nájezdem jen několik desítek kilometrů. Zároveň jeden z mála kusů s elektronickým vstřikováním, katalyzátorem a lambda sondou|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Rapid|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Spartak 445|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Spartak 445|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 130 L Sport upravovaná v západním Německu|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Svět Škodovek|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 1201 coby dodávka|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 990 NOV Favorit, druhý vyrobený kus ověřovací série. Jméno Favorit se do názvu nakonec nedostalo, 990 se změnilo na 1000 MB|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl