Test unikátně zachovalé sanitky Škoda 1203: Auto, které Martin Vaculík nikdy neřídil
1
/
33
Přehled fotografií
Zavřít
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jednou z kuriózních závad těchto vozů je sklo přístrojové desky zaprášené zevnitř. U hodně používaných stavebních kusů už nebylo na ručičky vidět.
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Minimálně dvě věci uvnitř by dnešní řidič už neuměl použít: ruční brzdu ve formě táhla a roletu před chladičem, jíž se v zimě zabránilo podchlazení motoru
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Nechápu, proč jsme v dětství s tátou v autě mrzli. Vždyť topení je dole a má dva výdechy přímo na nohy.
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Nejzkušenější řidiči otvírali motor za jízdy, ladili předstih či chladili přehřáté palivové čerpadlo vodou.
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Od majitele a sběratele Ladislava Hrubého dostávám rady před jízdou. Nemám se prý ničeho bát, s patnáctistovkou a pětikvaltem to už bylo docela dobré auto.
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Nasedání do trambusového vozu vyžaduje grif a pružnost. Nemám ani jedno.
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Zavřít