Test unikátně zachovalé sanitky Škoda 1203: Auto, které Martin Vaculík nikdy neřídil

2/33
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jednou z kuriózních závad těchto vozů je sklo přístrojové desky zaprášené zevnitř. U hodně používaných stavebních kusů už nebylo na ručičky vidět.
    Jednou z kuriózních závad těchto vozů je sklo přístrojové desky zaprášené zevnitř. U hodně používaných stavebních kusů už nebylo na ručičky vidět.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Minimálně dvě věci uvnitř by dnešní řidič už neuměl použít: ruční brzdu ve formě táhla a roletu před chladičem, jíž se v zimě zabránilo podchlazení motoru
    Minimálně dvě věci uvnitř by dnešní řidič už neuměl použít: ruční brzdu ve formě táhla a roletu před chladičem, jíž se v zimě zabránilo podchlazení motoru| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Nechápu, proč jsme v dětství s tátou v autě mrzli. Vždyť topení je dole a má dva výdechy přímo na nohy.
    Nechápu, proč jsme v dětství s tátou v autě mrzli. Vždyť topení je dole a má dva výdechy přímo na nohy.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Nejzkušenější řidiči otvírali motor za jízdy, ladili předstih či chladili přehřáté palivové čerpadlo vodou.
    Nejzkušenější řidiči otvírali motor za jízdy, ladili předstih či chladili přehřáté palivové čerpadlo vodou.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Od majitele a sběratele Ladislava Hrubého dostávám rady před jízdou. Nemám se prý ničeho bát, s patnáctistovkou a pětikvaltem to už bylo docela dobré auto.
    Od majitele a sběratele Ladislava Hrubého dostávám rady před jízdou. Nemám se prý ničeho bát, s patnáctistovkou a pětikvaltem to už bylo docela dobré auto.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Nasedání do trambusového vozu vyžaduje grif a pružnost. Nemám ani jedno.
    Nasedání do trambusového vozu vyžaduje grif a pružnost. Nemám ani jedno.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 sanitka
    Škoda 1203 sanitka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka
Jednou z kuriózních závad těchto vozů je sklo přístrojové desky zaprášené zevnitř. U hodně používaných stavebních kusů už nebylo na ručičky vidět.
Škoda 1203 sanitka
Škoda 1203 sanitka
Škoda 1203 sanitka
Minimálně dvě věci uvnitř by dnešní řidič už neuměl použít: ruční brzdu ve formě táhla a roletu před chladičem, jíž se v zimě zabránilo podchlazení motoru
Nechápu, proč jsme v dětství s tátou v autě mrzli. Vždyť topení je dole a má dva výdechy přímo na nohy.
Škoda 1203 sanitka
Škoda 1203 sanitka
Škoda 1203 sanitka
Nejzkušenější řidiči otvírali motor za jízdy, ladili předstih či chladili přehřáté palivové čerpadlo vodou.
Škoda 1203 sanitka
Škoda 1203 sanitka
Škoda 1203 sanitka
Škoda 1203 sanitka
Škoda 1203 sanitka
Škoda 1203 sanitka
Škoda 1203 sanitka
Škoda 1203 sanitka
Škoda 1203 sanitka
Škoda 1203 sanitka
Škoda 1203 sanitka
Škoda 1203 sanitka
Škoda 1203 sanitka
Škoda 1203 sanitka
Škoda 1203 sanitka
Škoda 1203 sanitka
Škoda 1203 sanitka
Od majitele a sběratele Ladislava Hrubého dostávám rady před jízdou. Nemám se prý ničeho bát, s patnáctistovkou a pětikvaltem to už bylo docela dobré auto.
Škoda 1203 sanitka
Škoda 1203 sanitka
Nasedání do trambusového vozu vyžaduje grif a pružnost. Nemám ani jedno.
Škoda 1203 sanitka