Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jednou z kuriózních závad těchto vozů je sklo přístrojové desky zaprášené zevnitř. U hodně používaných stavebních kusů už nebylo na ručičky vidět.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Minimálně dvě věci uvnitř by dnešní řidič už neuměl použít: ruční brzdu ve formě táhla a roletu před chladičem, jíž se v zimě zabránilo podchlazení motoru|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Nechápu, proč jsme v dětství s tátou v autě mrzli. Vždyť topení je dole a má dva výdechy přímo na nohy.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Nejzkušenější řidiči otvírali motor za jízdy, ladili předstih či chladili přehřáté palivové čerpadlo vodou.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Od majitele a sběratele Ladislava Hrubého dostávám rady před jízdou. Nemám se prý ničeho bát, s patnáctistovkou a pětikvaltem to už bylo docela dobré auto.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Nasedání do trambusového vozu vyžaduje grif a pružnost. Nemám ani jedno.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 1203 sanitka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek